Σάββατο 16 Μαρτίου 2013

~Mία ανοιξιάτικη αρρώστια~

Το κακομαθημένο αγγελούδι  ξεχύθηκε και πάλι στους δρόμους της Αθήνας έχοντας υπερβολικά πολλά βέλη στη φαρετρα του,τα οποια σαφώς δεν μένουν αχρησιμοποιητα.!Έχω να δώ κάποιους φίλους ένα μηνα περιπου και το πρώτο πράγμα που συζητάμε μολις βγαίνουμε είναι το ο,τι ερωτευτηκαν.
  Άλλοι με προξενειό,αλλοι με φλέρτ και αλλοι εξελιξαν καποια φιλία σε ερωτα.Οι περισσότεροι πάντως δεν την γλίτωσαν την αρρώστια.Ξεκίνησε με πονοδοντο και κατέληξε με πεταλούδες στο στομάχι οπως συνέβαινε και με την αγαπητη Αλικη!
  Θύμα  ν1
  Το τηλέφωνο χτυπάει.Ούτε καν το καταλαβαίνω.Τον τελευταίο καιρό είμαι στον κόσμο μου.Σε εκείνον τον κόσμο που σίγουρα δεν είναι τέλειος όμως οι σκέψεις,τα οράματα,τα σχέδια , τα όνειρα του προσδίδουν μια άλλη διασταση.Σιγουρα πολλή καλυτερη απο εκείνη της πραγματικότητας!Με σκουντάει η διπλανή μου ΄΄Το τηλεφωνό σου χτυπησε.΄΄Μπά λέω δεν νομίζω.Τελικά το κοιτάω.Το μηνυμα έλεγε με greeklish΄΄KURIA K. V. PARAKALEISTE NA BGEITE MAZI MOU THN TETARTH STIS 6 GIA KAFE H OTIDHPOTE .FILIA΄΄Είχα να την δώ ενα μήνα,μου είχε λείψει και ετσι της είπα εντάξει.Αφού καθίσαμε σε ένα καφέ, μας διέκοψε την πρώτη φορα ο σερβιτορος,την δευτερη καποια ενοχλητικά τηλεφωνήματα καταληξαμε να μιλάμε για τον νυν φίλο της.Μου είπε ότι τον γνωρισε κατα καποιο τροπο με προξενειο.Της τον γνωρισε λέει ο ξαδερφός της ,καθώς αυτη ήταν μπακούρι,αν και δεν ηθελε να δεσμευτει.Η πρώτη εντύπωση δε , που έκανε ο ένας στον άλλο;Η χειροτερη!Είχαν παει σε ενα καφέ που μπορεις να παίξεις επιτραπεζια,έπαιζαν ενα παιχνίδι και του πέταξε το τοτεμ στη μουρη.(Η τρελή!)Τελικά απο τα λεγόμενα της συμπεραίνω ότι τον εκτιμάει ιδιαίτερα,τον αγααπαει,τον θαυμαζει,ωστόσο ακόμα και αν δεν θέλει να το παραδεχτεί πάντα νομίζω πως θα είναι ερωτευμένη με τον Δ.Αλλωστε οι πλατωνικοί έρωτες είναι και οι πιο δυνατοί.Είσαι ερωτευμνος με μια ιδέα που την πλάθεις εσυ, δεν ξέρεις την απτή πραγματικότητα.
Θύμα ν2
 Όποιος δεν έχει μυαλό , έχει και χέρια,αλλά χαλάει τσάμπα και το χαρτζηλίκι του με το οποιο θα μπορούσε να πιεί εναν απολαυστικό καφέ με θέα την Ακρόπολη ή οτιδηποτε τελοσπαντων.Με τα πολλά σούρτα φέρτα Αθήνα-Εύβοια κουβαλάω κάθε φορά βαλιτσα.Είμεθα γυναίκες και δεν μπορούμε να αποχωριστούμε τα αναγκαία  πραγματα μας ντεε!
Ε όταν γύρισα Αθήνα δεν είχα φέρει το πιστολάκι για τα μαλλιά μαζί μου οποτε αναγκαστηκα(αλλο που δεν ήθελα δηλαδή)να πάω κομμωτηριο.Όση ώρα η κοπέλα με έλουζε και μου ίσιωνε τα μαλλιά τέλοσπαντων μου έλεγε για τον φίλο της ,με τον οποίο είναι μαζί 4 χρόνια.Περνάνε πολύ καλά λέει,ζούν σαν να είναι παντρεμένοι και σκέφτονταί να το επισημοποιησουν.Με το καλό !!!Ποιο είναι το εμπόδιο;Εκείνη  έχει μια σταθερή δουλειά -επιχειρηση και εκείνος κανει δουλειές του ποδαριού.Τιποτα σιγουρο και σταθερο δηλαδή.Εκείνη τον αγαπάει,λέει πως είναι ερωτευμένη μαζί του,όμως εκείνος νιώθει μειονεκτικά  επειδή εκείνη βγάζει περισσότερα λεφτά.Ανόητη κρίση,μέχρι και τις πιο ωραίες ανθρώπινες σχέσεις προσπαθείς να τις καταστρέψεις.Ελπίζω να μην σου κάνουν τη χάρη,να συνεχίσουν να είναι ευτυχισμένοι και να μήν καταστραφούν στον βωμό σου!
Θύμα ν3
 Έχω να δώ κάποιους φίλους απο την Ευβοια οι οποιοι σπουδάζουν και εκεινοι Αθήνα απο πρίν το καλοκαίρι.Νομίζω πως είμαστε όλοι φίλοι.Ε οι δυο φίλοι μου απο το φροντιστήριο, οι οποιοι είναι τρομερά παιδια,με πολύ χιουμορ και αρκετή τρέλα ερωτεύτηκαν.Χαρηκα παρα πολύ για εκείνους.Ωρες ωρες σκέφτομαι όμως την βλακεία που με δέρνει μερικες φορες .Με ρώταγε η Ε.΄΄Τι κανει ο Σ;΄΄ και ο Σ ρωταγε για την Ε.Επρεπε να το είχα καταλαβει.Επρεπε να εκανα την προξενητρα,αλλά αφου τα παιδιά τα βρήκαν εμάς δεν μας πέφτει λόγος! 
~Mερικές Παρατηρήσεις~

Καταλαβαίνεις ότι μπήκε υπέροχα η άνοιξη όταν κάθεσαι σ'ενα καφέ,απεναντί σου κάθεται ένα ζευγάρι με γυρισμένη την πλάτη και ο ένας ταίζει τον αλλο παγωτό.

Βλέπεις τον αγνό έρωτα,δύο νεαρών παιδιών όταν ο νεαρός προσφέρει στη κοπέλα μια λυγερή ανθοδέσμη.Χωρίς λόγο!

Σκέφτεσαι τον παιδιαρίστικο,ανέμελο έρωτα όταν φέρνεις στο μυαλό μια εικόνα όπου δυο νέοι κρατούν μερικά μπαλόνια,ο τεραστιος απογευματινός χρυσοκόκκινος ήλιος λάμπει και εκείνοι φιλιούνται.

Βλέπεις τον ανεξήγητο,συντροφικό έρωτα όταν εκείνος της μαγειρεύει για να την περιποιηθει,μαζευεί μια αστεγη γάτα επειδή εκείνη λατρεύει τις γάτες,ενώ εκείνη δεν μπορεί να τον αποχωριστεί,του μαζευει το σπιτί.Ζουν δηλαδή σαν ενα αρραβωνιασμενο ζευγάρι στα 18 τους!

Βλέπεις τον μανιώδη,τον έρωτα που σε κραταει σε εγρήγορση όταν εκείνη ζηλεύει σαν τρελή γατα επειδη θα έρθει να μείνει στο σπιτι του φίλου της μια ξανθιά φίλη του.Μεταξύ μας και εγώ θα ζήλευα!(Απλά ίσως αν μου συνέβαινε αυτό μάλλον θα ερχόταν και εμενα ενας μελαχρινός ψηλός αξύριστος φίλος μου να μείνει μερικες μερες σπίτι μου!) :Ρ:Ρ:Ρ

Θα κλείσω με μια μικρή εξομολόγηση.Ίσως έγραψα αυτό το αρθρο επειδή και εγώ τσιμπιθηκα λιγο με κάποιον.Με κάποιον που με κάνει να νιώθω αναλαφρα κάθε φορά που τον βλέπω.Βέβαια,εκείνος έχει μια ερωμένη,την πολιτική και αυτό πράγματι μας χωρίζει μερικες θάλασσες.
Φιλιά πολλά
Καλό Σαββατοκύριακο
Καλή Καθαρα Δευτέρα 
Καλή Σαρακοστή

  

26 σχόλια:

  1. Ήθελα να π, ότι οι έρωτες που την ιδέα την κάνουν πραγματικότητα, είναι οι πιο δυνατοί ακόμα...
    Καλό σου βράδυ και χαίρομαι που σε "βλέπω" μετά από καιρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω απόλυτα σε αυτό που λές!Απλά είναι ιδιαίτερα δυσκολο να υλοποιηθεί μια ιδέα!Πόσο μάλλον αυτή του έρωτα!
      Καλημέρα!
      ΥΓ:Με βλέπετε λιγότερο συχνά επειδή περνάω πολύ καλά αυτή την περίοδο!Ελπίζω το ιδιο και εσυ και όλοι οι βλογερς!ΝΑ είστε πάντα καλά!

      Διαγραφή
  2. Οσα μιλια και ας σε χωριζουν οταν ο ερωτας ερθει και μπαστακωθει τιποτα πια δεν εχει σημασια!Και ειναι ωραιααα!
    Καλα να περασεις το τριημερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γάτε μου,
      εσύ και η Μελένια είστε το ζωντανό παράδειγμα οτι μπορεί να υπαρξει ερωτας απο απόσταση.Δύσκολα μέν,ακατόρθωτα όμως ΟΧΙ!
      Φιλιά και σε εσένα και στην Μελένια :)

      Διαγραφή
  3. Xωρίς τον έρωτα και τις κακές συνήθειες,τί μας μένει???
    Φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα απολύτως παλιοκόριτσό μου!Μονάχα αυτά και οι εμπειρίες γεμίζουν την ζωή μας!
      Πολλά Φιλιά στην Λατρεμενη Κρήτη :**

      Διαγραφή
  4. Ε, δεν πειράζει! Δώσε του μια ευκαιρία κι ας έχει ερωμένη την πολιτική! Δεν πειράζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θέμα Αθηνά μου δεν είναι να του δώσω εγώ μια ευκαιρία, το θέμα είναι να κοιτάξει εκείνος περα απο τη μύτη του και να μην με δεί σαν μια ακόμα υποψήφια που πρέπει να προσελκύσει για να γραφτεί στην παράταξη που είναι μέλος!
      Φιλιά και καλή Καθαρά Δευτέρα! :)

      Διαγραφή
  5. Αν η πολιτική δεν είναι για εκείνον προσωπική φιλοδοξία (και άρα αυτοσκοπός), τότε μια χαρά μπορεί να συμβαδίσει με τον έρωτα!

    Φιλάκια! ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα μου,
      δέν ξέρω αν είναι για εκείνον αυτοσκοπός και προσωπική φιλοδοξία ,ωστόσο όταν κάποιος είναι γραμμένος και παθιασμένος με μια παράταξη καταλαβαίνεις οτι επηρρεαζει υπερβολικα την ζωή του!Δεν ξέρω αν υπάρχει χωρος στην ζωή του για μένα!
      Φιλιά πολλά!Να περνάς τέλεια!
      :)

      Διαγραφή
  6. Ακου "αναγκάστηκα να πάω κομμωτήριο", όποιος μαλάκας πιστεύει πως καταλαβαίνει τις γυναίκες , είναι και πολυ ΜΑΛΑΚΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα!Βρε Ιταλέ μου, έχεις δίκιο είναι δύσκολο να μας καταλάβει κανείς!
      Αλλά ολόκληρο κείμενο για την ευωδιά του έρωτα που πλανιέται στην πόλη εσένα το κομμωτήριο σου έμεινε;;
      Φιλάκια :)
      Καλα Κούλουμα!

      Διαγραφή
  7. Αχχχ κουκλίτσα μου..το κατάλαβα απο την αρχή οτι βαδίζεις στα χνάρια του έρωτα! Σου εύχομαι ότι καλύτερο και να το ζήσεις στο έπακρο! Να χαίρεσαι που δεν έχει πραγματική ερωμένη, διότι τότε θα ήταν ζόρικα και επίπονα πολύ τα πράγματα.. ευελπιστώ η ερωμένη του, να είναι περιορισμένη!

    Πολλά φιλάκια σου στέλνω! Και ορκίζομαι πως οταν πάμε για εκείνον τον καφέ δεν θα σε ζαλίσω με τον δικό μου έρωτα! :P Σμουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μελένια μου για τις ευχές σου!

      Όταν καταφέρουμε επιτέλους να πάμε για εκείνον τον καφέ να ξέρεις δεν έχω κανενα πρόβλημα να μου πείς για τον δικό σου έρωτα!

      Φιλάκια :**

      Διαγραφή
  8. Καλή τύχη με το νέο έρωτα
    -εύχομαι μόνο .το Πολιτική του σημαίνει ΧΑ, σ΄αυτή την περίπτωση αν παραμείνεις έχε και το τηλέφωνο Πρώτων Βοηθειών στο κινητό σου..

    Καλό απόγευμα Love Addict!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω Δαφνη μου!
      Ευτυχώς η πολιτική του δεν είναι ΧΑ, αλλά κάτι που αριστερίζει!

      Φιλάκια Δαφνη,
      καλή Σαρακοστή!

      Διαγραφή
  9. Μας χτυπησε η ανοιξη ΔΕΝ λες τιποτα ολοι ερωτευμενοι ειμαστε ! Μερικες παρατηρησεις Ν5: τι επαθε το κοριτσι μας, ανοιξιατικα !!! Θυμα ν4 απολαυσεεε τοοο σε σενα μιλαω !!! <3
    και τωρα μια σοβαρη παρατηρηση
    κριμα τα παιδια (θυμα ν2) δεν θα πρεπε ομως να επηρεαζεται τοσο πολυ ! αν μπορουσε θα εβγαζε περισσοτερα χρηματα και το οτι κουτσοβγαζει στις μερες μας καλο ειναι ! " Γκρινιαρης " <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχχ αυτά κανει η ανοιξη!
    Ναι όντως!Τελικά εκ των υστερω εμαθα οτι η ξανθια είναι τελικα ροζομαλλα!:Ρ:Ρ
    Αυτό ακριβως!Ότι βγάζει κανεις καλό είναι! :Ρ:Ρ:Ρ
    Φιλιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΓΑΠΗΤΗ LOVE ADDICT....ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΠΟΥ ΤΟ BLOG ΣΟΥ ΕΠΑΝΗΛΘΕ ....ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΠΡΙΝ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΠΩΣ ΚΑΤΙ ΣΥΝΕΒΑΙΝΕ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΡΙΞΑ ΤΟ ΦΤΑΙΞΙΜΟ ΣΕ ΕΜΕΝΑ...ΔΕΝ ΤΟ ΧΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ .....ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΕΠΙΣΗΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ, ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΖΩΗ ΣΟΥ, ΠΟΥ ΕΡΩΤΑΣ ΣΟΥ ΧΤΥΠΑΕΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ....ΕΛΠΙΖΩ ΟΛΑ ΝΑ ΕΛΘΟΥΝ ΟΠΩΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ....ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ ΣΤΗ ΜΑΓΕΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ...

    ΥΓ : ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΞΕΡΩ ΕΓΩ...ΘΑ ΣΚΑΣΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aγαπητέ ανώνυμε,
      θα ξεκινήσω παρακαλώντας σε να βάζεις ένα όνομα,ψευδώνυμο ότι τελοσπάντων θές όταν αφήνεις σχόλια.Δεν μ'αρέσει να απαντάω απρόσωπα , απλά σε έναν ανώνυμο.
      Χαίρομαι που με ΄΄ξαναανακάλυψες΄΄ και απο 'δω και πέρα θα με διαβάζεις!Σ'ευχαριστώ που χαίρεσαι και ελπίζω και εσένα να σου χτυπήσει ο έρωτας την πόρτα , αν δεν το έχει κανει ήδη ;)

      Πάρα πολλά φιλιά,όσο μακριά και αν βρίσκεσαι! :)

      Υ.Γ:Τι να σου πώ απο 'δώ!Δεν μπορώ να θίξω ονόματα τωρα!

      Διαγραφή
  12. ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ....ΤΩΡΑ ΝΟΜΙΖΩ ΔΙΟΡΘΩΘΗΚΑΝ ΚΑΠΩΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ....ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΝΑΓΩΝΙΩΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ....ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολυαγαπήμενε μου,
    μην ζητάς συγχώρεση για πράγματα ανούσια.Ναι τα πράγματα διορθώθηκαν,βεβαιώθηκαν οι υποψίες μου!
    Το μόνο που έχω να σου στείλω είναι υπερβολικά πολλά φιλιά!
    Να περνάς καλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. συνηθως ειμαι πιο κυνικη με τον ερωτα της ανοιξης αλλα αυτο το αρθρο με εκανε να χαμογελασω και να το εννοω:) αλλα το παγωτο ειναι για εναν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγώ ετσι ήμουν μέχρι φέτος που έπεσα θύμα του!
      Οσο για το παγωτο θα συμφωνήσω!χαχα
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  15. Γλυκό μου κοριτσάκι... θα γίνω η κακιά της παρέας αλλά αυτά που διάβασα μέσα από τις απαντήσεις σου στα σχόλια που σου έγιναν με κάνουν να σου πω... Η πολιτική είναι σαν το ποδόσφαιρο... αν παθιαστεί ο άλλος δύσκολα τον ξεκολλάς... βέβαια αν αντέχεις να ακολουθείς το πρόγραμμά του έχει καλώς και μάλλον μην περιμένεις να ακολουθήσει εκείνος το δικό σου :))
    Kαλό κουράγιο μόνο μπορώ να σου πω και να ευχηθώ να ξεφύγει ο αγαπημένος σου από τα κομματικά γρανάζια !

    φιλιά πολλά Love
    Καλή Σαρακοστή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λεβινάκι μου,
      πίστεψε με δεν γίνεσαι κακιά!
      Είμαι παθιασμένη με τις απόψεις μου,αλλά σε καμία περίπτωση δεν είμαι κομματοσκυλο και ουτε θέλω να γίνω.Ξέρω οτι είναι δυσκολο, αλλά θα κάνω μια προσπάθεια χωρις να αναμειχθω σε κομματικές παρατάξεις.

      Φιλάκια πολλά Λεβινα μου!Να 'σαι καλά!
      Επίσης!

      Διαγραφή

Αλήθειες