Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013

Άντρες,άντρες,άντρες



  Το αγαπητό μου Λιακαδάκι με προσκάλεσε να παίξω ένα παιχνίδι καταγράφωντας τι με ενοχλεί, τι θα με απωθούσε από κάποιον.Έχουμε και λέμε λοιπόν:

1)Τα χέρια μακριά από τη μύτη
 Ό,τι χειρότερο.Η χειρότερη συνήθεια που μπορεί να έχει άντρας είναι να ξύνει την μύτη του.Όχι διακριτικά.Τοποθετώντας το δάχτυλο μέσα στο " φώς στο τούνελ".ΌΧΙ.Μήν το κάνεις.Όσο όμορφος και αν είσαι,όσο καλλιεργημένος,όσο καλό γούστο και να έχεις στη μουσική.Άν το κάνεις αυτό με σκότωσες.

2)Ο απολιτίκ
Δεν με ενδιαφέρουν οι πολιτικές απόψεις εκτός και αν είναι φασιστικές.Τότε έχουμε τεράστιο πρόβλημα.Επίσης πρόβλημα έχουμε αν δεν σε ενδιαφέρει καθόλου η πολιτική  γιατί μου δείχνει ότι είσαι ασυνείδητος πολίτης .Άν έχουμε διαφορετικές απόψεις δεν έχω κανένα πρόβλημα . Μπορούμε να κάνουμε εποικοδομητικούς πολιτικούς διαλόγους,να συζητάμε,να συζητάμε,να συζητάμε.

3)Ready,set,go it's time to run
Bαριέμαι τους ανθρώπους που δεν κάνουν πράγματα.Την μία πάμε θέατρο,την άλλη πεζοπορία,την επόμενη πάμε σε κάποια συναυλία,ας κάνουμε εθελοντισμό,ας κάνουμε ταξίδια,ας ξυπνήσουμε ένα πρωί και να μου πείς "ετοίμασε βαλίτσα ,φεύγουμε"

4) Ο ροκάς
Οι αδυναμίες δεν κρύβονται. Αν ακούς σκυλάδικα σ'αρέσει ο Καρράς και η Πάολα τα κουβαδάκια σου και σ'άλλη παραλία.Άν πάλι ακούς ροκ,έντεχνο και ψάχνεσαι γενικά με την μουσική με κέρδισες.

5) Ο μισογύνης
Σε περίπτωση που θεωρείς την γυναίκα κατώτερη και κτήμα σου έχεις φάει Χ.Οι γυναίκες έχουν δικαιώματα και πλέον σου έχω νέα υπάρχει ισότητα των φύλων.Ο μόνος μισογύνης (σύμφωνα με ντοκυμανταίρ και πηγές )που έχω σε εκτίμηση είναι ο Νικόλας Άσιμος.

6)Ο τύπος "ξέρεις ποιός είμαι εγώ;"
Με εκνευρίζουν σε τρομερό βαθμό οι άντρες που το παίζουν κάποιοι.Δεν μπορώ τους ψωνισμένους.Προτιμώ τις ήρεμες δυνάμεις ,ευγενικούς ,γλυκούς ρομαντικούς.Σαν τον Mr.Darcy ένα πράγμα.

7)Αν δεν σε κάνει να γελάς;
Εντάξει δεν είπαμε να γίνει και κλόουν αλλά άντρας χωρίς χιούμορ...Για εμένα προσωπικά είναι πολύ σημαντικό.Καλύτερα να είναι ευχάριστος και να με κάνει να γελάω και να έχει μέτρια εμφάνιση παρά να είναι ο θεογκόμενος και να είναι αμίλητος και χωρίς χιούμορ.

8)Οι swag
Xμμ ναί.Δεν μου αρέσουν οι άντρες που φοράνε μεγάλα γυαλιά μυωπίας τύπου rayban,πουλοβεράκι με καρό σχέδιο και το brit look δεν συμμαζεύεται.Αγαπώ εκείνους με τα δερμάτινα,με τα t-shirts από συγκροτήματα,τα jeans.Ε και σε ιδιαίτερες περιστάσεις πουκαμισάκι,παντελονάκι και όλα είναι τζιτζί.

9)Φιλότεχνος
 Θέλω ο άλλος να αγαπά την ποίηση,τον κινηματογράφο,τη λογοτεχνία,το θέατρο,τη ζωγραφική,έτσι ώστε να μπορούμε να πηγαίνουμε παντού.Διαφορετικά βαριέμαι πάαααρα πολύ εύκολα και πλήττω.

10)Χαμαιλέοντας
Θέλω να είναι σύντροφος,φίλος,κάποιος που θα κάνουμε βλακείες αλλά θα συζητάμε και σοβαρά.Θέλω να προσαρμόζεται ανάλογα με τις καταστάσεις.

Ηθικό δίδαγμα του δεκαλογου:Ξέρω τι θέλω αλλά θέλω πολλά!

Φιλιά πολλά.
ΥΓ:Kανονικά πρέπει να καλέσω 10 βλογγερς να παίξουν το παιχνίδι αλλά καλώ όλες τις γυναίκες αναγνώστριές μου να παίξουν το παιχνίδι.
YΓ2:Τώρα που τι θυμήθηκα και οι ένστολοι έχουν ένα bonus.Με ιδιαίτερη προτίμηση στο ναυτικό ,το πεζικό  και στις ιατρικές ρόμπες. :Ρ:Ρ


Ναι και εμείς ΑΝΤΡΕΣ,όχι αγοράκια!!!


31 σχόλια:

  1. Μμμμμμμμμμμμμμμμμμμ! Ωραίος τύπος ο ευγενέστατος! Μοιάζει... πως να το πω... Ευγενέστατος!!!
    Κατά τα άλλα, αυτά που ζητάς μπορεί να είναι πολλά, αλλά είναι πολύ σωστά!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι ο ευγενέστατος πρέπει να είναι πολύ καλό παιδί.
      Αφού εγκρίνεις τις απαιτήσεις τότεε μια χαρά!

      Καλή Κυριακή :)

      Διαγραφή
  2. Αλεξανδράκης <3
    Όσο για τα υπόλοιπα: Ψάχνουμε το καλύτερο γιατί το αξίζουμε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ισχυεί!Δεν συμβιβαζόμαστε με τίποτε λιγότερο από τα πάντα.

      Φιλώ σε!

      Διαγραφή
  3. Έχω μεγάλο άχτι τους Swag.....ή μάλλον άκυρο, μεγαλύτερο άχτι έχω τους χίψτερς. Και γενικά τα fashion victims.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δικιά μου είσαι εσύ.Και εγώ δεν τους αντέχω καθόλου τους χιψτεροσουαγκγιολο.

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Καλά κάνεις κι έχεις απαιτήσεις, κορίτσι. Σημαίνει ότι σέβεσαι τον εαυτό σου και του δίνεις τη σημασία που του πρέπει. Πρέπει να έχουμε δίπλα μας τους ανθρώπους που μας αξίζουν, αλλιώς πιάνουν τζάμπα χώρο. Οπότε thumbs up. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο πρέπει να έχουμε τους ανθρώπους που μας αξίζουν αλλά δυστυχώς οι σωστοί άνθρωποι είναι δυσεύρετοι ;)

      Φιλιά Λυσσίπη μου!

      Διαγραφή
  5. θραύση έκανε αυτό το παιχνίδι βλέπω!!
    έτσι πρέπει,να έχουμε απαιτήσεις και να μην δίνουμε τον εαυτό μας όπου όπου!ωραία τα είπες!
    καλώς σε βρίσκω κι εγώ λοιπόν!
    ελπίζω να τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kαλίτσα μου 10 στα 10 συμφωνώ.
    Μόνο επέτρεψέ μου στο 1 να προσθέσω τον άντρα που δίχως καμμια συστολή πιάνει, ξύνει ή στρώνει δημοσίως τα αχαμνά του καθώς επίσης και αυτός που ουρεί στην άκρη του δρόμου με γυρισμένο κωλο σορρυ πλάτη εννοώ στο δρόμο... ναι ξέρω θα μπορούσε να ήταν πολυ χειρότερο, να είχε γυρίσει τον κωλο στο θάμνο αλλά εμένα με χαλάει εξισου αυτό.
    Φιλάκια πολλά και να περνάς όμορφα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mμμμ έχεις απόλυτο δίκιο.
      Είναι κάποιες συνήθειες τους πολύ ενοχλητικές.

      Φιλιά πολλά Λιακάδα μου!

      Διαγραφή
  7. Εθισμένη στην αγάπη!!!! :)))
    Ωραίος ο δεκάλογος σου! ;) Απαιτήσεις πρέπει να έχουμε, σε λογικά πλαίσια! Επίσης, είναι καλό να ξέρουμε τι θέλουμε.. και εσύ δείχνεις να ξέρεις τι θέλεις! Εύχομαι, αν δεν το έχεις βρει ήδη, να το βρεις σύντομα!
    Φιλάκια και καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Παλόμα μου!
      Να είσαι καλά!

      Φιλιά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  8. Επειδή το έχω φιλοσοφήσει το θέμα (αρχίδια!) για μια καλή σχέση πρέπει να υπάρχει το ΣΑΧ που θα λέγανε και οι σκακιστές. Σεξ Αγάπη Χιούμορ. Αν κάτι από αυτά δεν πάει καλά τον πούλο!

    Αγαπώ εκείνους με τα δερμάτινα,με τα t-shirts από συγκροτήματα,τα jeans.Ε και σε ιδιαίτερες περιστάσεις πουκαμισάκι,παντελονάκι και όλα είναι τζιτζί.
    Μόνο και μόνο γι αυτό σ αγαπάω κι εγώ!!

    Πρόεδρας ΑΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προεδράρα μου,
      για το ΣΑΧ συμφωνώ απόλυτα.
      Καλό σέξ,καλό χιούμορ και αγάπη!Όλα απαραίτητα συστατικά για να δέσει το γλυκό!

      Τώρα αν είσαι ο τύπος με το τζινάκι το δερμάτινο και τα t-shirt συγκροτημάτων σε υπεραγαπώ και γώ!

      Φιλιά πολλά <3

      Διαγραφή
  9. σας θέλουμε γυναίκες,όχι γυναικούλες!
    μια χαρά σε βρίσκω :)
    σε φιλώ!*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τουλάχιστον δεν τον ζητάς καβάλα στ'άλογο...
    Μπουαχαχαχαχα
    Δεν εννοώ ότι ζητάς πολλά έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα βρε Τόμμυ!Σταμάτα!
      Εγώ δεν θέλω τον ιππότη,θέλω τον μηχανόβιο ροκά ο οποίος θα έχει δείγματα ρομαντισμού!
      Μια διχασμένη προσωπικότητα θέλω ένα πράμα!

      Φιλούθια και σε σένα!

      ΥΓ: Πάρε και τραγουδάκι μιας και μου το θύμισες!

      http://www.youtube.com/watch?v=obSVEBwJvE8

      Διαγραφή
  11. μονο μη μας παρουν χαμπαρι οι αντρες της μπλογκοσφαιρας κ αρχισουν κι αυτοι τετοια παιχνιδια! χεχε!
    αυτο το 'σας θελουμε αντρες κ οχι αγορακια', ποσο σωστο ομως!

    φιλια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμ τί μόνο αυτοί θα έχουν απαιτήσεις βρε Φανούλα;
      σας θέλουμε έτσι ,σας θέλουμε αλλιώς΄...
      εε και εμείς τους θέλουμε ΑΝΤΡΕΣ ντόμπρους,όχι αγοράκια!

      Φιλιά πολλά! :)

      Διαγραφή
  12. τα χέρια μακριά από το....!!
    γκούχου γκούχου!
    και μετά σου πιάνουν και τα μαλλιά λέει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aυτό το γκούχου γκούχου μακριά!Όπως λές!
      χαχαχαχαχαχα

      Σε φιλω γλυκά!

      Διαγραφή
  13. καλώς σε βρήκα, στις βόλτες μου στα μπλογκς και γέλασα πολύ
    όλα αυτά είναι ναι, κάπως έτσι αλλα αν σε χτυπήσει κατακούτελα
    τίποτα δεν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Ασωτούλη!
      Εγώ σε διαβάζω σιωπηλά εδώ και πάρα πολύ καιρό και μια που μου δίνεται η ευκαιρία να σου πώ ότι μ'αρέσουν πολύ αυτά που γράφεις.

      Φιλιά και καλωσήρθες :)

      Διαγραφή
  14. σε περιμενω στο μπλογκ μου να με πεις την αποψη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αλήθειες