Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

~Σήμερα κερνάω εγώ!~





Τα γεγονότα συμπίπτουν.Το τέλος της εξεταστικής συνέπεσε με τα γενεθλιά μου και το comeback(πόσο μου λείψατε όλοι)στη μπλογκοχώρα.Το γιορτάζω λοιπόν εις τριπλούν και ασφαλώς στο πάρτυ είστε όλοι ευπρόσδεκτοι..Kερνάμε τα πάντα σήμερα.Έχουμε μεζεδάκια για το ποτό,μετα θα πάμε για φαγητό έξω.


Για όσους κάνουν δίαιτα υπάρχουν δροσερές φρουτοσαλάτες :p
Δροσιστικότατα κοκτέιλς :p

και μπυρίτσαα
Και για να γλυκαθούμεε
Eσείς που θα έρθετε το πρωί θα κεραστειτε υπέροχα γαλλικά μακαρόν

όσοι δεν θέλετε μπορείτε να προτιμήσετε ενα cheesecake



ή μια λευκη παστούλαα
παντως και οι μπουκίτσες ειναι νοστιμότατες

Τους μεσημεριανους επισκέπτες θα σας βγάλω για φαγητό

και μετα θα πάμε για χορό
Kαι αφου παρτάρουμε και χορέψουμε ας σβήσουμε το κεράκι





                          
 Α και παραλίγο να ξεχάσω το ηθικό δίδαγμα των 19 χρόνων ζωής είναι

 και αυτό

                         ~Αυτά και να ξέρετε ότι είστε όλοι υπέροχοι και σας λατρεύω ~







22 σχόλια:

  1. Έχουμε ίδια μέρα γενέθλια;
    Σήμερα γιορτάζω κι εγώ κοριτσάρα μου στο μπλογκ μου!
    Φιλιά πολλά και χρόνια πολλά!
    Καλή σου πρόοδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Wow!
      Χρόνια πολλά Αριστέα μου,να είσαι πολύχρονη,να τα χιλιάσεις και να χαρίζεις χαμόγελα στους γύρω σου.
      Φιλάκια πολλά :*

      ΥΓ:Οι καρκίνοι είμαστε και γαμώ τα παιδιά.Μεταξύ μας :p

      Διαγραφή
  2. Χρονια πολλά κοριτσάκι μου!!
    Να περνάς όμορφα! :) :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια σου Πολλά και να σε χαίρονται αυτοί που σ΄αγαπούν!!!!
    Όμορφο καλοκαίρι να έχεις :) :) :) Nα είσαι καλά! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά και γεμάτα αγάπη και όμορφες εμπειρίες.
    Και καλα αποτέλεσματα στην εξεταστική.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ πειναω και εσύ με βασανίζεις......

    Χρόνια πολλααα!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σερβιρίσου παιδάκι μου!
      Τι κάθεσαι και κοιτάς;;

      Ευχαριστώ πολύ :)

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά!!!!

    Μαζί με τη μπύρα θα έχει και ουισκάκι ή θα την πιούμε σκέτη; Ή να φέρουμε εμείς (μη δείχνουμε και γιούφτοι);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ ρε Πρόεδρε!

      Παιδί μου απ'όλα έχει δεν κάνουμε τσιγκουνιές.Και ας μας κόβει λεφτά το κράτος!

      Διαγραφή
  7. xronia sou polla.epeidhs maresoun ta makaron,na parw kai deftero;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ελένη μου!
      Μα ασφαλώς να πάρεις όσα θέλεις ;)

      Διαγραφή
  8. Ω! Ήλθα την σωστή στιγμή! Πάνω που το πάρτι είναι στα καλύτερά του!
    Χρόνια πολλά Love addict! Να τα εκατοστήσεις!
    Και τώρα να μου επιτρέψεις, αλλά θα περάσω στον μπουφέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια σου πολλά, μικρή μου! Να είσαι πάντα χαρούμενη και υγιής και καλά αποτελέσματα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Κοueen μου και σ'εσενα ευχομαι τα καλύτερα :)
      Φιλάκια :*

      Διαγραφή
  10. Χρόνια πολλά,κορίτσι,να είσαι πάντα υγιής κι ευτυχισμένη και να έχεις ό,τι ποθείς! :) Καλά αποτελέσματα. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερινακι.
      Και εσύ καλή επιτυχία στις Πανελλήνιες.
      Βασικά να σκίσεις ;)
      Φιλάκι :*

      Διαγραφή
  11. η παρείσακτη φίλη σου..
    χρόνια πολλά με χρονοκαθυστέρηση αιώνων.
    απών εγώ;;
    και παρόντες άλλοι και άλλοι!
    άντε γεια!
    βάζω φωτιά στο σπίτι μου~
    <3
    υ.γ έχω πρόβλημα με τις ημερομηνίες.
    ελπίζω να το έχεις καταλάβει.
    δεν καλουπώνεται με χρονοδιαγράμματα ο καλλιτέχνης:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρείσακτη ποτέ
      ανασφαλής ναί :Ρ
      Απούσα ποτέ εσύ! <3

      Ο καλλιτέχνης αγάπη μου είναι ιδέα.

      Τα φιλιά μου γλυκούλα και σ'ευχαριστώ πολύ <3

      Διαγραφή

Αλήθειες