Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

Στα λημέρια σου να με πάς...

        Ο Απρίλιος σαν μήνας προσφέρεται για να κάνει κανείς τον τουρίστα στην πόλη.Περπατώντας αρχικά στην Σόλωνος , τον μαγικό δρόμο με τα βιβλιοπωλεία αισθάνεται κανείς περίεργα σκεπτόμενος πως εκεί έχουν περπατήσει μεγάλοι λογοτέχνες,άνθρωποι του πολιτισμού.Νιώθεις κάτι παλιό να πλανιέται στην ατμόσφαιρα,κάτι σπουδαίο και πρωτόγνωρο.Περπατώντας λοιπόν το μάτι σου γλιστρά σε κάποια stands με μερικά παλιά και σκονισμένα βιβλία.Βιβλία απο δεύτερο χέρι,βιβλία με κιτρινισμένες σελίδες,δερματόδετα εξώφυλλά,βιβλία με την υπογραφή του λογοτέχνη,βιβλία που κρύβουν κάτι απο τον προηγούμενο αναγνώστη τους μέσα,βιβλία με αξία συναισθηματική.Η μικρή μανία για το θέατρο με καταβάλλει,αποφασίζω να αγοράσω τα άπαντα του Shakespeare στα νέα αγγλικά.Μαγεμένη απο τον χώρο με τους κρυμένους θησαυρούς ρωτάω τον κύριο που είχε το παλαιοβιβλιοπωλείο:
-Θα μπορούσα να βγάλω μερικές φωτογραφίες το μαγαζί σας;
-Κανένα πρόβλημα!











Επειδή η λεπτομέρεια κάνει την διαφορά, σκέφτομαι την ανοησία που μόλις ξεστόμισα.Μαγαζί!Μα μαγαζί;; Ενας χώρος πολιτισμού,παρελθόντος,βιβλίων!;
Αφού έβγαλα τις φωτογραφίες μου, περπατήσαμε προς Εξάρχεια,τα διαβόητα Εξάρχεια λοιπόν.Εκεί βρήκα, με δυκολία μεν το βιβλιοπωλείο για να πάρω το σύγγραμα που μου έλειπε,το οποίο μάλιστα είχε 1000 σελίδες.Κανονικό βαράκι! :Ρ
        Αφού πήραμε μετρό και πήγαμε μέχρι το Μοναστηράκι και φάγαμε κάτι σουβλάκια,

 (πόσο χαίρομαι να βλέπω τουρίστες!!!Ακούς να μιλούν άλλοι αγγλικά,γαλλικά ισπανικά και ουτω καθεξης,κυκλοφορούν παντού με τα τιραντάκια οι γυναίκες,με τις βερμούδες οι αντρες και φέρνουν το καλοκαίρι μια ώρα νωρίτερα.)κατευθυνθήκαμε προς το Συνταγμα!Πήγαμε για να χαζέψουμε στον Εθνικό Κήπο!Καθίσαμε στα νοσταλγικά παγκάκια και συζητήσαμε μέχρι τελικής πτώσης απο τα γέλια.Σαν άλλοι πειρατές καταστρώσαμε ένα σχέδιο για κάτι που θέλαμε να κάνουμε.Μετά η ευχαριστη μέρα τελείωσε καθώς είχαμε Πολιτική Οικονομία!Ένα μαθημα που μ'αρέσει και δεν μ'αρέσει,που σκέφτομαι να πάρω κατεύθυνση στα οικονομικά αλλά απο την άλλη λέω άστο καλύτερα.Η σχέση μου με αυτό το μάθημα είναι αμφίδρομη.Με παρηγορεί το γεγονός ότι το βιβλίο είναι καλογραμμένο!Κανονίσαμε και την επόμενη μέρα να πάμε στο Εθνικό Κήπο μαζί με μία ακόμα φίλη μας!


  Επειδή τυχαίνει να μένει εκείνη στην ίδια περιοχή με εμένα, πήγαμε μαζι στο Σύνταγμα και περιμέναμε την άλλη κοπέλα.Μιλάμε στο τηλέφωνο
-Πού είστε;
-Συνταγμα!
-Α και εγώ τωρα βγαίνω απο το μετρό!
Περιμέναμε, περιμέναμε!
(Έκανα τις μυστικές συνεννοησεις στο μεσοδιάστημα,χωρίς να πάρει χαμπάρι η αλλη που ήταν μαζί μου.)
Το τηλέφωνο ξαναχτυπάει!
-Που είστε;
-Συνταγμα σε περιμένουμε!
-Α  εγώ είμαι στον Εθνικό Κήπο!
(Η αλλη κοκκινίζει,γινεται σαν παντζάρι,πιπεριά και μπαρούτι μαζι!)
-Πάει καλάααααα;;;
-Εντάξει πάμε θα την βρούμε εκεί μην νευριάζεις!(Εγω ο καθησυχαστης)
Προχωράμε,προχωράμε
την βλέπουμε να κάθεται σε ενα παγκάκι κάτω απο κάτι παράξενα μωβ λουλούδια που δεν ξέρω πως λέγονται αλλά δημιουργουν ατμόσφαιρα και μυρίζουν θαυμάσια!

Η άλλη αρχίζει να γκρινιάζει:
-Καλά δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε να  ....
Βγάζει την τούρτα με τα αναμενα κεράκια !
Να ζήσεις  Αριαννα και  τα υπόλοιπα τα ξέρετε τωρα!Δεν θέλετε να σας τραγουδήσω και το τραγουδάκι,άλλωστε δεν έχω καλή φωνή!Αφού ,συγκινήθηκε,γέλασε,κάτσαμε κανα τρίωρο συζητώντας και τρώγοντας με το κουταλάκι την τούρτα σοκολατίνα,
φυγαμε γιατί για ακόμα μια φορά είχαμε μάθημα!Πολύ βαρετό μάθημα για την ακρίβεια!Αφού το αντέξαμε και αύτό!Με λίγο χασμουρητό,μερικά χάχανα και αρκετους ψιθύρους διαλυθήκαμε ησύχως.
    Πάω σπίτι,κάθομαι για λίγο και βλέπω μήνυμα στο κινητό
΄΄8:00 Πανεπιστήμιο θα πάμε κινηματογράφο!΄΄
 Προφανώς η περίοδος που είχα κλειστεί στον εαυτό και το σπίτι έχει τελειώσει προ πολλού οπότε έβαλα τα μποτάκια μου και ετοιμάστηκα και πάλι να φύγω.Μπορώ να πώ ότι είμαι καλύτερη απο Αγγλίδα,ήμουν εκεί δεκα λεπτά νωρίτερα! :Ρ
  Δεν έχω πρόβλημα να περιμένω, αλλωστε απολαμβάνω να χαζεύω τους περαστικούς,να ανακαλύπτω τι κουβαλά η ψυχή του καθενός,και τα μάτια τους είναι πραγματικός χάρτης στην περιπέτεια αυτή!
H ώρα περνάει με ταχύτητα φωτός,τα παιδιά έρχονται,κατευθυνόμαστε προς τον κινηματογράφο Έλλη.Αναρωτιέμαι . Πως να είναι;Δεν έχω ξαναπάει.Πως να είναι άραγε αυτό το λημέρι;;Θα δούμε την ταινία΄΄Τα παιδιά του πολέμου΄΄Μόλις φτάνουμε αντικρίζω το θέαμα.Λίγος κόσμος,λίγος και καλός!Αυτός ο κινηματογράφος δεν είχε τίποτα απο αυτή την ψεύτικη λάμψη,την δηθενιά και την ασχήμια της εμπορευματοποίησης της Τέχνης του Κινηματογράφου που έχουν τα τεράστια ,γνωστά και σουπερλούξ σινεμά.Έστεκε απλά εκεί περιμένοντας τους ανθρώπους να κοιτάξουν βαθιά μέσα του,να τον ανακαλύψουν.
    Η ταινία ουσιαστικά έδειχνε την ιστορία κάποιων παιδιών απο την Γερμανία που χάνουν τον πατέρα τους που ήταν στρατιωτικός, στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο και την μητέρα τους που πάει να τον ψάξει . Τα παιδιά προκειμένου να επιβιώσουν πρέπει να κατευθυνθούν προς την γιαγιά τους που μένει στο Αμβούργο υπο την καθοδήγηση της μεγαλύτερης αδερφής τους Λόρε.
  Ξεκινώντας το ταξίδι,συναντούν πολλά εμπόδια και δυσχέρειες ωστόσο ως απο μηχανής θεός εμφανίζεται ένας νεαρός Εβραίος ο Τόμας ο οποίος τους βοηθά!
Bέβαια ο Τόμας δεν είναι τόσο αγαπητός απο την Λόρε καθώς έχει προσπαθήσει να την βιάσει στο παρελθόν.Άλλα δεν θα σας πώ,να την δείτε ή να την κατεβάσετε!Πιστεύω ότι άξιζε και ήταν ιδιαίτερα ποιοτική!Και λίγο σκληρή για τους πολύ ευαίσθητους.Μια φίλη μας δεν αντεξε σε κάποια στιγμή και βγήκε απο την αίθουσα!Αφού τελείωσε η ταινία η  ίδια έριξε την ιδέα να πάμε σε ένα ρεμπετάδικο στα Εξάρχεια.Ποιός λέει όχι σε βόλτα;;
    Περπατήσαμε αρκετά για να πάμε στο συγκεκριμένο μαγαζί εν ονόματι ΄΄Εξωστρεφής΄΄
Ήπιαμε και τα κρασιά  μας,γελάσαμε με την ψυχή  μας και τραγουδήσαμε λαικά άσματα!Η ώρα πέρασε και το μετρό κλείνει στις 12 το βράδυ.Καταλαβαίνετε ότι βιαζόμασταν αρκετά για να προλάβουμε και μην την βγάλουμε μέχρι το πρωί σε κανένα παγκάκι.Μέσα στο άγχος και την βιασύνη , κάναμε και επικίνδυνες αποστολές!Περάσαμε με κόκκινο για τους πεζούς τρέχοντας και παρα λίγο να μας πατήσει το τρόλευ!Εγώ δηλαδή την είχα γλιτώσει γιατί πέρασα απο τους πρώτους!Κάποιοι που ήταν πίσω μου και έτρεχαν στο παραλίγο... όμως φίουυ!
Αγαπητέ, λΑτρεμένε οδηγέ του τρόλευ, αν διαβάζεις αυτό το άρθρο, συγνώμη αν  σε κοψοχολιάσαμε εκείνο το βράδυ,είσαι ο καλύτερος και δεν μάσησες!Πάλι καλά που δεν μας πάτησες!Μπήκαμε στο μετρό και πήγαμε σπίτια μας!
                                                         ~End of the day!~
   Όσο ζώ,σαφώς θα ελπίζω!Αλλά ταυτόχρονα θα αποζητώ νέα λημέρια,νέες περιπέτειες,νέους ανθρώπους.Θα το κάνω αυτό προς τέρψιν των ματιών μου,της καρδιάς μου και του μυαλού μου.Θα ακολουθήσω πιστά την συμβουλή του Leo Buscaglia,Θα Ζώ, Θ'Αγαπώ,Θα Μαθαίνω!Το ιδιο να κάνετε και εσείς,γιατί αυτή είναι η ΄΄Ιθάκη΄΄!

Να ψάχνετε, ν'ανακαλύπτετε,ν'ανακαλύπτετε...!

                                                        ~Σας στέλνω τα φιλιά μου~
                                                         ~Καλό Σαββατοκύριακο~

ΥΓ:Ας μου πεί κάποιος επιτέλους πώς βάζω διαλυτικά;Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
ΥΓ2:Ελπίζω να μην σας κούρασα,αλλά ήθελα κάπου να τα πώ!
ΥΓ3:Την αλλη βδομάδα ξεκινάω τρέξιμο στον Εθνικό Κήπο!Δεσμεύομαι και ενώπιον σας!
ΥΓ4:Στην ανάρτηση ήθελα να μιλήσω και για έναν πολύ σημαντικό άνθρωπο που μπήκε φέτος στην ζωή μου.Τελικά θα κάνω άλλη ανάρτηση,αποκλειστικά για Εκείνον!!


 ~Eπειδή αυτό το τραγούδι το έχω συνδέσει άρρηκτα με το Μοναστηράκι που τόσο αγαπώ~


        
  

36 σχόλια:

  1. Όμορφη, γλυκιά η βόλτα σου. Καλό σαββατοκύριακο φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα λουλουδια που σε μαγεψαν ειναι οι πασχαλιες και βγαινουν ακριβως αυτην την εποχη,μοσχοβολανε και ειναι τα αγαπημενα μου γιαυτο και τα ξερω,εχω πει για την μυρωδια τους και για ποιες αναμνησεις ευχαριστες μου θυμιζουν.
    Αγαπημενος κινηματογραφος,αν και δεν εχω παει,δεν ξερω καν που βρισκεται αλλα μονο το ονομα του μου φτανει!
    Το εργο θα κοιταξω να το κατεβασω γιατι μου κινησε το ενδιαφερον!
    Καλα κανεις και βγαινεις και περνας καλα εξαλλου αυτο ειναι το σημαντικο στη ζωη,να εισαι καλα με σενα και να περνας καλα με ανθρωπους αγαπημενους!
    Ομορφη αναρτηση!Να εχεις ενα ομορφο Σ/Κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γάτε μου είσαι διαφωτιστικότατος!Ευτυχώς μου έλυσες την απορία!
      Είναι πολύ κοντά στο μετρό Πανεπιστήμιο,αν το googlάρεις θα τον βρείς.Να πάρεις την Γάτα σου και να πάτε!Καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο αγαπημένος!:Ρ:Ρ
      Όπως τα λές!Άλλωστε άμα έχεις καλή παρέα περνάς παντού καλά!
      Φιλιά πολλά Γάτε μου!

      Διαγραφή
  3. πολύ όμορφες βόλτες!!!! τα διαλυτικά με τόνο πάνω είναι :
    δεξί alt και ανω κατω τελεία πατημένα μαζί και μετά πατάς το γράμμα..

    διαλυτικά χωρίς τόνο : Shift άνω κατω τελεια μαζί και μετα το γράμμα...τουλάχιστον ετσι κανω εγω,ξερω πως υπάρχουν κι άλλοι τρόποι!
    καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περάσαμε πολύ καλά αυτή την εβδομαμάδα είναι η αλήθεια!
      Νάσια μου σ'ευχαριστώ,κατατοπιστικότατη!
      Μήπως καταφέρω επιτέλους και γράψω σωστά λέξεις όπως το τρόλεϋ! ;)
      Καλό ΣΚ!
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  4. Από αυτό το γαμάτο βιβλιοπωλείο είχα πάρει ένα πολύ σπάνιο βιβλίο του Βερν!!Γαματο!!

    Μια χαρά βλέπω περνάς!Πάντα τέτοια,πάντα τέτοια εύχομαι!!Τελικά η ζωή θέλει ολίγον τη μαλάκυνση!!Χεχε!!

    Αντε νυχτίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γαμάτο indeed!Όπως και ένα ακόμα που ανακάλυψα!

      Ευχαριστώ για τις ευχές!Και ναι που και πού χρειάζεται και αυτή!

      Καλημέρα!Καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όμορφη η βόλτα σου πολύ, μου θύμησες βόλτες που δεν έχω κάνει..
    Για τα διαλυτικά:
    με shift και τόνος (για διαλυτικά μόνο) ή alt gr - τόνος και μετά το γράμμα, για διαλυτικά και τόνο μαζί
    test : μαϊμου γεννημένη στις 8 μαΐου

    Αν δεν δω φωτογραφία με φόρμα ιδρωμένη, δεν σε πιστεύω, τέλος!!χαχαχα\

    Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xαίρομαι αν σε ταξίδεψα σε ΄΄λιμένας πρωτοειδομένους΄΄!
      χαχαχαχα το test τρομερό!!!

      Εντάξει την αλλη βδομάδα θα έχω τα πειστήρια!

      Φιλιά :)

      Διαγραφή
  7. Θα μπορούσα να ζω σε ένα μαγαζί με βιβλία για μήνες,χωρίς να βγω καθόλου εξώ...δεν έχω καλύτερο!!!
    Μαγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ναι αλλά οι ξένοι φοράνε και σανδάλια με κάλτσες! (που κόλλησα κι εγώ τώρα)

    Και οικονομικά να μην πάρεις, γαμιούνται τα οικονομικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι Γερμανοί κατα κύριο λόγο το κάνουν αυτό στους οποίους δεν έχω ιδιαίτερη εκτίμηση!Οι Γάλλοι τους οποίους λατρεύω ομως είναι πάντα μοδάτοι ! :Ρ:Ρ:Ρ

      Κάπως έτσι!Θα δείξει στην πορεία!Αν αποφασίσω ποτέ τι θέλω να κάνω!

      Καλό Σαββατοκυριακο!

      Διαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το κείμενό σου μου έβγαλε ενθουσιασμό κι αισιοδοξία.
    Θα την δω κι εγώ την ταινία. χεχε

    Καλό και χαρούμενο σαβ/κο. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τα δύο στοιχεία του χαρακτήρα μου!Βέβαια δεν ξέρω κατα πόσο είναι καλό να ενθουσιάζεται ευκολα ένας άνθρωπος!

      Ευχαριστώ,εύχομαι να περάσεις και εσυ τέλεια!
      Φιλιά!

      ΥΓ:Εχω προσπαθήσει να μπώ στο βλογ σου αλλά μου βγαζει ότι στο έχουν χακάρει.Δεν ξέρω!

      Διαγραφή
    2. Όπως όλα τα πράγματα, έχει τα καλά του και τα κακά του. Απ' τη μια σου δίνει αυθορμητισμό. Το μη στημένο και στιλιζαρισμένο. Κι απ' την άλλη, μπορεί να σε βάλει και σε μπελάδες, ναι.

      ΥΓ. φςςςς Έχω τόσο φανατισμένους και κτητικούς αναγνώστες, που κάνουν τα πάντα για να εμποδίσουν την προσέλευση άλλων. Μα τι χαζοί. Αφού όλους τους φροντίζω. :P

      Για δοκίμασε με copy-paste, αλλιώς άσ' το για αργότερα. (Όπως θα μπεις μέσα, στ' αριστερά, έχει τραπεζάκι με λιχουδιές κι αναψυκτικά. Τραταρίσου ελεύθερα!)

      http://on-the-up-and-up.blogspot.gr/

      Διαγραφή
  11. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο αγαπώ τα παλιά βιβλιοπωλεία.
    Επίσης δεν μπορείς να φανταστείς πόσο αγαπώ και τις σοκολατίνες τούρτες!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Κίς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν κατέβεις Αθήνα στείλε μου μήνυμα να πάμε μαζί σ'αυτά τα βιβλιοπωλεία και μετά τρώμε μία σοκολατίνα παρέα!χιχι!
      Φιλάκι!

      Διαγραφή
  12. Στην αρχή βλέπω τη φωτό του Μάνκιου και με έπιασε μια αλλεργία (!) και μετά διάβασα και το κείμενο και σκέφτηκα "ας γυρνούσα κι εγώ πίσω κι ας τον διάβαζα τρεις φορές!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα φοιτητικά τα χρόνια είναι τα καλύτερα Koueen μου!
      εμένα εξακολουθεί να με παιδεύει ο Μάνκιου,αλλά χαλάλι!
      Φιλιά :)

      Διαγραφή
  13. Αγαπητη blogger ....ε αυτη τη φορα η αναρτηση σου κατ' εμε ξεπερασε καθε προηγουμενο...και σε συγχαιρω για αυτο !!!....κανεις την αγαπημενη Αθηνα να φαινεται τοσο μικρη και τοσο μεγαλη συναμα....πεταγεσαι απο το ενα μερος στο αλλο τοσο γοργα και ομολογουμενως μας μεταφερεις σπουδαιες εικονες απο την πρωτευουσα....'αχ να ημουν και εγω στην αθηνα' μονολογουν οι περισσοτεροι συμφοιτητες μου...και για να πω την αληθεια αφουγκραζομαι την επιθυμια τους αυτη....οι τουριστες ,το συνταγμα, ο εθνικος κηπος,κινηματογραφοι με τη δικη τους ιστορια...βιβλιοποωλεια γεματα μυστικα και πολυτιμους θησαυρους...αχ να ημουν και εγω εκει.....για τους λογους αυτους χαιρομαι που διατηρεις αναλλειωτη τη μαγικη αυτη πλευρα της πολης !!!....ως σινεφιλ θα παρακολουθησω την ταινια που προτεινεις..ειμαι σιγουρος πως θα μεινω με τις καλυτερες των εντυπωσεων...ως καλοφαγας κανω πολλα like στον γυρο....ως παρατηρητης των καθημερινων σου περιπετειων σε χαιρετω ...ευχομαι να περνας καλα..

    ΥΓ: καλως ηρθες στο club των 1000+ σελιδων συγγραματων ! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκέ μου Σπύρο,
      σε υπερευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.Ξέρεις πόσο μετράει η γνώμη σου για μένα ,όσον αφορά τα γραπτά μου!
      Χαίρομαι που σου μεταφέρω εικόνες ευχάριστες και όμορφες,αποφεύγοντας να προβάλω την ασχήμια που προβάλουν για εκεινη τα ΜΜΕ κλπ!
      Το θέμα είναι πως βλέπει κανείς τα πράγματα.Και πρέπει να βλέπουμε τα θετικα που μας δίνονται προσπαθώντας ταυτόχρονα να αλλάξουμε όσα μας ενοχλούν!
      Δεν σου κρύβω οτι και εγώ θα ήθελα να σπουδάζεις στην Αθήνα που τόσο λατρεύεις,θα περνούσαμε υπέροχα, αλλά ας όψεται!
      χαχαχαχα ήμουν σίγουρη πως δεν θα άφηνες ασχολίαστο τον γύρο!:Ρ:Ρ:Ρ

      Ελπίζω τα φιλιά μου να φτάσουν στην Κομοτηνή!

      ΥΓ:Καλώς σας βρήκα!:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
  14. Αυτά είναι! Για σένα είναι η Ζωή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λατρεμενη,
    για να βαλεις διαλυτικα πατας shift και κρατωντας το πατας το πληκτρο του τονου. επειτα τα αφηνεις και πατας το φωνηεν στο οποιο θελεις να βαλεις τα διαλυτικα.

    Το αρθρο σου με εκανε να σκεφτω ακομη περισσοτερο ποσο ωραια περναει τελικα ο κοσμος βγαινοντας εξω, αντι να μενει συνεχεια κλεισμενος μεσα οπως κανω εγω.
    :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή,
      σ'ευχαριστώ πολύ !

      Ελπίζω το αρθρο μου να σε παρακινήσει να βγείς έξω απο το σπίτι και να ανακαλύψεις την πόλη.Αλλωστε το μόνο που χρειάζεται είναι καλή παρέα και νομίζω πως την έχεις! ;)
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  16. καλοπερνάς όμορφη!
    φιλί μαγικό!:)
    ανυπομονώ να πάει έξι~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα να καλοπεράσουμε μαζί θεάα!
      Με ταξίδεψε το μαγικό φιλάκι ομολογώ!
      όταν θέλεις η ώρα να περάσει μοιάζει σαν ένας αιώνας.Όταν θές να μην περνά φευγει γοργά χωρίς να το καταλαβεις!
      Φιλούθια :*

      Διαγραφή
  17. Ωραία που περιγράφεις τις γειτονιές που μεγάλωσα... Με τη γιαγιά στη μια κατηφόρα προς τον Κήπο, με τον παππού την άλλη προς τα βιβλιοπωλεία γύρω από τη Νομική και το Πανεπιστήμιο, σουβλάκι (ζητούσα) διαγωνίως απέναντι από την Έλλη, Σκουφά τα γραφεία των γονιών μου, λίγο πιο πάνω το μπαλέτο, Μασσαλίας (τότε) τα γαλλικά...

    Χαίροαμι που ακόμα κρατούν και δεν πεθαίνουν κι έχει ακόμα πιο πολλά.
    Κι οι απαντήσεις:
    ― Το άνθος μοιάζει Πασχαλιά. Μοσχοβολά.
    ― Σπουδές; Πολιτική Οικονομία οπωσδήποτε. Λείπουν άνθρωποι με ευαισθησία και ευρύτερα ενδιαφέροντα από τέτοιες σπουδές (θα ξεχωρίσεις και θα προσφέρεις).
    ― Διαλυτικά; alt +τόνος (πλάι στο λ) κι ύστερα το φωνήεν σου. Αν θέλεις διαλυτικά με τόνο: κεφαλαίο + ς (w) κι ύστερα το φωνήεν σου.


    Καλό απόγευμα Ερωτόπληκτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Δάφνη,
      τι ωραία ,τι νοσταλγικά που συμπληρώνεις την εικόνα μου.Όλα αυτά μοιάζουν με ένα μωσαϊκό,βγαλμένο απο το ωραιοποιημένο και μαγικό παρελθόν.Τότε που όλα ήταν πιο αγνά,πιο όμορφα,που δεν φοβόσουν να κυκλοφορήσεις αργά το βράδυ στην Αθήνα.

      Σε ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις !
      Φιλιά πολλά! :*

      Διαγραφή
  18. Έχει καιρό να βρεθώ σ΄αυτά τα μέρη , και ομολογώ ένιωσα να είμαι σε μια περιπέτεια . Όσο για τα βιβλία και ΄γω βιβλιοχαζευτής , μην πω συσσωρευτής :).
    Όπως και να έχει χάρηκα που σε ξανασυναντώ , καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ηρθες Σιδερά μου. Βιβλιοσυσσωρευτης και εσυ; ενδιαφέρον μου ακούγεται. Φίλια.

      Διαγραφή
    2. Καλώς ηρθες Σιδερά μου. Βιβλιοσυσσωρευτης και εσυ; ενδιαφέρον μου ακούγεται. Φίλια.

      Διαγραφή

Αλήθειες