Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

Ένα μικρό παραλλήρημα

post signature

Είναι κάτι μέρες σαν και τη σημερινή που αισθάνομαι την ανάγκη να εξωτερικεύσω μονοκόματες σκέψεις που αν τις κρατήσω λίγο ακόμα μέσα μου νιώθω πως θα με πνίξουν.
Χθές το βράδυ και σήμερα όλη μέρα είναι κάποιοι στίχοι που μου ροκανίζουν το μυαλό
τόσο μα τόσο πολύ. Ίσως είναι και κάποιες καταστάσεις που μου προξενούν το σιγοψυθίρισμα αυτών των στίχων.
Στίχοι του Παύλου Σιδηρόπουλου , που όπως μου θύμισε μία πολύ καλή φίλη σαν 6 Δεκεμβρίου δυστυχώς τον χάσαμε .Τον χάσαμε τον Πρίγκηπα.
Τον Πρίγκηπα, που περίπου πρίν δύο χρόνια έμαθα από τον πατέρα μου 
ότι τον είχε δεί ζωντανά να τραγουδάει.
Λένε οι στίχοι του λοιπόν
κάπως προκλητικά
μα με τέτοια αληθοφάνεια

Η γκομενά σου είναι χαζή
και 'συ μοιαζείς με τσόντα
υπαλληλάκος δηλαδή 
της τάξης τρείς και ογδόντα.

Στίχοι που αν είχες το θράσος που πρέπει 
θα τους έλεγες κατάμουτρα 
σε κάποιους.
Αλλά δεν βαριέσαι.
Αν του τα έλεγες κατάμουτρα
δεν θα ξεσπούσες στο χαρτί
ή στην οθόνη.
Λίγη τεχνολογία δρόμος.
Άν και το μολύβι ομολογουμένως έχει άλλη γοητεία.
~*~

Θέλω να βγώ
και να φωνάξω στον ουρανό
σ'αγαπώ
για να νιώσω
την ανθρώπινη μου ύπαρξη
μέχρι την τελευταία
ρανίδα του κορμιού μου

*

Θέλω ν'αρχίσω να ουρλιάζω
τ'ανείπωτα λόγια
που κλαίνε με λυγμούς
στο μοναχικό δωμάτιο
του φρενήρους 
απ'τη μοναξιά
μυαλού μου

*
Θέλω να ξορκίσω δαίμονες 
που φύλαγα επτασφράγιστα
μέσα στο σκοτάδι μου
χωρίς αστέρι να πιαστώ

*
Θέλω με τα μάτια να ξορκίσω 
τα σκοτάδια 
στα οποία με παγιδεύεις
και να τυφλωθώ μόνο από ήλιους

Ήλιους που πετούσανε τα μάτια σου
Τα ζωηρά σου μάτια



10 σχόλια:

  1. τα λόγια δεν είναι ποτέ αρκετά για τον Σιδηρόπουλο.
    φιλί!*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά. Ένα τραγούδι για κάθε συναισθηματική απόχρωση,

      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  2. Κι ελπίζει η φίλη σου να σε δεί στο Μουσικό Μνημόσυνο
    Ερωτοεθισμένη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ η Ερωτοεθισμένη ελπίζω να δώ την φίλη μου, που από την πρώτη στιγμή αγάπησα και ένιωσα εμπιστοσύνη σ'εκείνη.

      Σε φιλώ καλή μου Δάφνη!

      Διαγραφή
  3. έλα ρε συ και το ακούμε αυτό το τραγούδι κάθε φορά που μαζευόμαστε για μπύρες σπίτι μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα έχετε καλά μουσικά γούστα λοιπόν.

      Φιλιάα Προεδράρα! :)

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Έρωτας είναι η αιτία όλων των δεινών μου.

      Φιλιά Αριστέα μου!

      Διαγραφή
  5. Αχ! εσύ καλά τα λες, όπως και ο Σιδηρόπουλος, εμείς τι κάνουμε;
    Καλό Σαββατοκύριακο Εθισμένη στην Αγάπη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αλήθειες