Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

Lies are a chaos!




~Lies are a  chaos and truth is the sun!~


  Λοιπόν, αυτή  η  ανάρτηση  με  βρίσκει με ανάμεικτα  συναισθήματα!Δεν  θα  θίξω  άτομα και καταστάσεις  , ωστόσο  θέλω να  πω  ότι ένα  από τα πράγματα που με  εξοργίζουν περισσότερο  είναι  όταν μου  λένε  ψέματα!
      Αρχικά, υπάρχουν πολλά είδη  ψεμάτων.Είναι τα ψέματα τα  οποία είναι  εξ'ολοκλήρου κατασκευάσματα της φαντασίας κάποιου και  συνήθως αποσκοπούν στην προβολή  ή την δημιουργία εντυπώσεων,είναι  τα  ψέματα  που  εχουν  μια  δόση αλήθειας με πολύ σάλτσα(λευκή κατά προτίμηση σαν  αυτή που έχει η καρμπονάρα!) πρόσθετα δηλαδή  κομμάτια και  στοιχεία  του  ψεύτη,το  τρίτο  είδος ψέματος είναι  αυτό  που  λέει κάποιος  για να  μην στεναχωρήσει καποιον αλλο,ε  και  το  τελευταίο   ψέμα είναι το  δικηγορίστικο ,δηλαδή  αυτο  που λες  την ΜΙΣΗ ΑΛΗΘΕΙΑ!
      Σαν  άνθρωπος  δεν  εχω  κανένα  πρόβλημα να  μου  πείς την αλήθεια όπως  είναι,οσο  και αν  ξέρεις οτι  θα με  πειράξει,θα με ενοχλήσει θα με  εξοργίσει  κιόλας...ΑΛΛΑ  ΠΕΣ  ΤΗ  ΤΗΝ  ΡΗΜΑΔΙΑΣΜΕΝΗ!!!
        Λες  και θα  σου πώ  τίποτα  εγώ  αν  μου  πεις  το  και το  δηλαδή! Άλλωστε, σκέψου   πως αν  πεις ένα ψέμα μετά  θ'αναγκαστείς  να  πείς  και  ακόμα ενα  και  παει  λέγοντας!Και  ποιος  ο  λογος;;
        Βέβαια  ,  μιας  που το ανέφερα  δεν  ξέρω  πόσο  ηθικά  επιλήψιμα είναι τα  ψέματα   που λέμε σε  ατομα που τα  αγαπάμε,για να  μην τα στεναχωρήσουμε,αλλα  εγώ  ειμαι της  άποψης  καλύτερα πες αλήθεια  και  ας  φας  και  ΤΗ ΜΟΥΤΖΑ ΣΟΥ (είτε   κυριολεκτικά  είτε μεταφορικά)  παρα  να  ψεύδεσαι!
     Νοερά  με  την λέξη  ψεύδεσαι  μεταφερθηκα  στην αγαπημένη  όλων  φαντάζομαι σκηνή!
Αnyway!Aυτο ηταν  ενα  απλο  ξεσπασμα!Ψεματα  λοιπον  ή  αληθεια;; Και τα δυο αλληλοεξαρτωνται και  αλληλοσυμπληρωνονται αποτελουν  το αλατοπιπερο  της  ζωης  αλλα και των σχεσεων!ΔΕΝ  ΚΡΑΤΑΩ  ΕΓΩ ΚΑΚΙΕΣ!ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑ!


1 σχόλιο:

Αλήθειες