Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

~Smells like Christmas spirit!~


         Eξω  μυρισαν  Χριστουγεννα!Ναιιι  ολοι  χαιρονται!Τα σημαδια  πολλα!Οι Αγιοι-Βασιληδες υπαρχουν  παντου,τα  δεντρακια  εχουν στολιστει,τα λαμπακια  φωτιζουν,το  ραδιοφωνο  παιζει  χριστουγεννιατικα τραγουδια και  oι καλλικαντζαροι  ετοιμαζονται να βγουν...Οσο  ομορφη γιορτη και αν  ειναι  , εγω  παντως   δεν τα  εχω νιωσει  εδω και δυο  χρονιες!
       Τι  συνεβη;;Το ρωτας;;Περυσι  ηταν οι πανελληνιες!!!Ο  πιο  ανοητος  θεσμος  στην ιστορια  του εκπαιδευτικου συστηματος!Κρινεσαι απο το διαβασμα μιας  χρονιας,και  αποδεικνυεις  τις  γνωσεις σου σε  τριωρες  γραπτες  εξετασεις.Τρομερο;;; Μαθε  και το καλυτερο,σε  οποια  κατευθυνση  και αν  εισαι κατι  θα  εχεις κατι  να παπαγαλισεις!Για  μενα  που δεν  το χα  το σπορ  της  παπαγαλιας  ηταν μαρτυριο!Τι  Χριστουγεννα  λοιπον  να  σκεφτεις  οταν  εχεις να διαβασεις  για  τα   δυο  φιλαρακια  τον Πλατωνα  και τον Αριστοτελη;;(Ιδιαιτερη εκτιμηση  στον Πλατωνα που εινα ιδεαλιστης)Πως να  βοηθησεις  την μαμα  να  φτιαξει  κουραμπιεδες  και μελομακαρονα  οταν  εχεις  να  μαθεις  για  το  Ποντιακο  Ζητημα;;Αρκετα  σε  ζαλισα  ομως  αγαπητε μου αναγνωστη  με  τα περσινα διαβασματα και  τα παραπονα  μου!Οπως  καταλαβες  Χριστουγεννα  δεν εκανα!
     Φετος,τα  Χριστουγεννα  παλι δεν μου κανουν αισθηση!Παρολο που ολα  ξαφνικα  αλλαζουν  αυτη την εποχη!Ολα  τα  καναλια  βγαζουν διαφημισεις  για  φιλανθρωπιες,για  μπαζαρ  πραξη  που ειναι πολυ ενδιαφερουσα  κατα  την  γνωμη μου...Βεβαια  με ενοχλει  κατι!Γιατι να  γινεται  αυτο μια  φορα  τον χρονο;;; Τα  απορα  παιδια  εχουν αναγκη  μονο καθε  Χριστουγεννα;;;Γιατι  να  μην  δινουμε  ολοι  το μεγιστο  που μπορουμε να  προσφερουμε  ολο  το  χρονο  και  θυμομαστε  οσους  εχουν αναγκη μονο  τα  Χριστουγεννα;;Διπροσωπη  κοινωνια!Απο τη  μια  καποιοι  υπερκαταναλωτιστες αγοραζουν πραγματα που δεν χρειαζονται και  καποιοι αλλοι που   εχουν σοβαρες  αναγκες   δεν μπορουν να  τις καλυψουν!Ο  καθηγητης  που μας  κανει πολιτικη οικονομια  στο Πανεπιστημιο ειπε<<πως ενας απο τους στοχους  της οικονομικης επιστημης ειναι η κοινωνικη δικαιοσυνη!!!>>Δεν  ξερω  κατα ποσο  ισχυει  αυτο!
       Προβλεψεις για το 15ημερο των διακοπων;;;Υποτιθεται πως  πρεπει να  ξεκινησω διαβασμα!Ναι!Καθε  φορα  που βαζω  προγραμμα  βγαινω εκτος  οποτεε  ας  το αφησω καλυτερα!Tα  ξαδερφια  θελουν να παμε μπουζουκιαα!God,  πως θα  το αντεξω αν παω;; Δεν ειναι  μονο  οτι  αυτη η μουσικη δεν  με  ξετρελαινει,δεν  ειναι  ο,τι θα  εμποτιστουμε με τσιγαριλα,αλλα  ειναι ο,τι την  επομενη μερα  θα  ξυπνησουμε  με  hangover  και  βουητο στ'αυτια  ! Καποιοι,φιλοι  θελουν να  παμε  σε ενα μεγαλο παρτυ  σε  ενα  κλαμπ οπου θα γινει  χαμος!Οκ  καλα  ολα  αυτα  αλλα τα βαριεμαι!Μια  αλλη τρελη φιλη θελει να  παμε  Μπανσκο!!!Το σκεφτομαι σοβαρα!!!Ειδες  ;; μ'αυτα και μ'αυτα που χρονος για διαβασμα;;Ενα  καλο  ειναι  οτι  μεσα  στα  Χριστουγεννα  θα   ευχαριστηθω να παιζω χαρτια!Μπιριμπα,δηλωτη,21,ξερη,μουντζουρη,κουμ καν, ολα  τα καλα!Ξερω πως δεν  θα  φιλησω  καποιον κατω απο το  χριστουγεννιατικο γκι ,αλλα δεν πειραζει!C'est la vie! Ποτε να  ειμαστε μονοι  ποτε με παρεα!
   Δωρα;;; Ναι!Και  εγω  θα παρω για την οικογενεια  μου!Και εγω ειμαι σπαταλη  και πρεπει να  το ελαττωσω!Βεβαια  εχω  θεμα γιατι  δεν  ξερω τι να τους  παρω!Θελω να  κανω  εγω  τον Αγιο-Βασιλη φετος!Μονο  για  τον εαυτο μου εχω  αποφασισει. Την βιογραφια  του Μικ  Τζαγκερ!!!Για  την  μητερα μου  ισως  καποιο κασκολ  και  για  τον  μπαμπα;;Παντα  δυσκολευομουν οταν επρεπε να  διαλεξω δωρο για  ανδρα!Anyway!
      Tελος,οσο  ασχημα και αν  ηταν τα  προηγουμενα  Χριστουγεννα,και οσο  ορεξη  και αν  δεν εχω,φετος  πρεπει να  αναπληρωσω  την περσινή χαμενη χρονια,να  κανω  πραγματα διαφορετικα,περιπετειωδη,να  περασω  καλα  να  διασκεδασωω,και να  αφησω  πισω στο 2012  καθε  τι που  με βαραινε!!Εnjoy life,Enjoy Christmas  and  have  fun!!!
                                                                                                           
                                                                 Merry  Christmas!!!
                                                                         K.B         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αλήθειες