Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

~O Yδραυλικός!~

 Το να μένει κανείς μόνος του  ομολογώ πως είναι   υπέροχη εμπειρία όχι μονο γιατί μπορείς να κάνεις κυριολεκτικά οτι γουστάρεις αλλά πολύ περισσότερο επειδή ανακαλύπτεις τον εαυτό σου,τα όρια σου , τις δυνατοτητές σου και θέλω να πιστεύω οτι γίνεσαι και πιο ανεξάρτητος αναλαμβάνοντας ευθύνες.Και όπως λέει και  ο  Καζαντζακης΄΄Ν'αγαπάς την έυθύνη,να λές θα σώσω αυτό το κόσμο και αν δεν σωθεί εγώ θα φταίω!΄΄Οχι, όχι δεν έχω κανένα κόσμο να σώσω αλλά χάλασε το καζανάκι και το θερμοσίφωνο  οδεύει  προς την ίδια κατεύθυνση.
    Αρχικά , η κατάσταση   ήταν  λίγο απελπιστική.Ξέρεις τώρα νερά να τρέχουν ευτυχώς καθαρά ,εγώ να πανικοβάλλομαι,να φυσάω να ξεφυσάω,να παίρνω τηλέφωνο τον πατέρα μου να μου πει τι να κάνω ήταν και 11 η ώρα το βράδυ οπότεε...Αστο να μην  σου τύχει καλύτερα.Οπως καταλαβαίνεις ας είναι καλά ο μπαμπάς  που εχει μια απαντηση για ολα.Ηρέμησα και κοιμηθηκα κατα τις τρεις!Την επόμενη μέρα πήρα πρωί πρωί τον υδραυλικό συνεννοηθηκαμε και μου είπε οτι θα έρθει μετά τις δύο.Απο το πρωί ημουν στη βιβλιοθηκη  και διαβαζα πάω κατα τη μια σπιτι είχε ερθει και η μανα μου  και λεγαμε να πάμε καμια  βολτα.Με  εχει στησει  δυο  ωρες , το ρολόι λεει 16:34 τον παίρνω τηλέφωνο και λέει ΄΄Λυπάμαι αλλα δεν προλαβαίνω να έρθω τελικά΄(Εγώ δεν θα λυπάμαι  ομως  άμα σε κυνηγάνε τα σκατά μια ζωή  ΓΑΙΔΑΡΕΕ!)Εννοείται  οτι  του την είπα  , δεν θα  άντεχα να τον άφηνα έτσι.΄΄Καλά με έχετε στήσει πόση ώρα στο σπίτι και σας περιμένω και δεν  θα  έρθετε;;;Εγω άφησα το μαθημά μου  για να σας περιμένωω!!΄΄
   Και  ενώ  έγινε αυτό διάβαζα απο το πρωί ,την επόμενη μέρα έγραφα προοδο εγω κατέβηκα βόλτα στο κέντρο.Τριτη απόγευμα εκπτώσεις στα μαγαζιά και ορεξη για βολτα!Να κάτσω μεσα να διαβάζω;; Με τιποτα!Είδες πως φαίνονται οι καλές φοιτητριες;; χαχα Κατεβηκαμε ,περπατησαμε όλη την Ερμού περάσαμε απο το Συνταγμα,η ατμόσφαιρα μαγική. Στην πλατεία Συνταγματος ενας νεαρος ειχε στησει ενα μικροφωνο ,ηχεια  και η φωνή του έμοιαζε να  φτανει μέχρι τον ουρανό.Μου θυμιζε κάπως τον Kurt Cobain.Mε πιο μακρια ξανθά μαλλιά, με διαφορετικο ηχόχρωμα και με ένα καρό μπλέ πουκαμισο προσπαθούσε να μεταδώσει μια κάποια ενέργεια στο βιαστικο και αδιαφορο πλήθος!Ένας κύριος μεσήλικας προφανώς αγανακτισμένος και κατα τ'αλλα απελπισμένος φασκέλωνε την Βουλή!Δεν ήξερα αν έπρεπε να γελάσω ή να τον κατανοήσω,Ωστόσο οσο ασχημη και αν είναι η πολιτική  και οικονομική κατάσταση νομιζω οτι το να μπορουμε να  εκλέγουμε αντιπροσωπους που εκφράζουν τις αποψεις μας και  θεσπιζουν τους νόμους , ειναι ο δημοκρατικοτερος θεσμός!Λίγο πιο πάνω  υπήρχε ενα συνοθηλευμα απο τις μυρωδιές των πατισερι στον αερα που εδινε ακομα μια πιο ονειρική διάσταση σ'αυτή την βόλτα.
Εντάξει  ήπιαμε ένα καφεδάκι,χαζέψαμε,ωραία περάσαμε.Το βράδυ που γυρισαμε σκεφτόμουν αυτο που λένε.Την Αθήνα ή θα την αγαπήσεις ή θα την μισήσεις.Εγώ σε αντίθεση με τον πατέρα μου ο οποιος πέρασε τα παιδικα του χρόνια στην Αθηνα και λεει οτι  εχει τα καλα της και τα κακα της και οτι πλεον  την βαρεθηκε,νομιζω οτι οσο την ανακαλυπτω τοσο την ερωτευομαι και τοσο με συγκινει.Μπορει να μην ειναι τέλεια,να εχει αδυναμιες αλλα και   θέλγητρα,παντως εχει τον τροπο να σε  γοητευσει!
 
Υ.Γ:Φιλιά σε όλους,καλό διάβασμα  και καλή επιτυχία σε  ο,τι κάνει ο καθένας.Αντε να τελειώσει η εξεταστική!:)
 

12 σχόλια:

  1. Αυτο που χαλάνε όλα κάτι ώρες δύσκολες που δεν υπάρχει ψυχή να σε βοηθήσει δεν μπορώ να το καταλάβω!! Θα μείνει στα ανεξήγητα! Τουλάχιστον ξέδωσες με απίθανη βόλτα.. σου έχω μία ακόμα πρόταση για την επόμενη φορά που θα θελήσεις να αποδράσεις..απλά ρίξε μια ματιά στην σημερινή μου ανάρτηση! Αν δεν έχεις ήδη πάει διότι εγω μόλις εχθές το ανακάλυψα! Σε φιλώ γλυκά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το τσεκαρα και μου αρεσε πολυ!Οπωσδηποτε θα περασω απο του Ψυρρη!Λατρευω την Αθηνα!

      Φιλακια! <3

      Διαγραφή
  2. Τι να σου πω εγώ την ερωτεύτηκα όταν έφυγα την ΑΘήνα!:Ρ
    Όσο για τα υδραυλικά κάνε ότι έχω κάνει και εγώ στη βρύση που έχει χαλάσει:Λεκανουλα και τις απαραίτητες ενέργειες στη μπάνιερα!Κααααποια στιγμή θα φτιαχτεί!:Ρ:Ρ

    Α ρε πρωτωετινα!!Χεχε!Μια χαρά περνάς!!
    Καλή εξεταστική!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ νομιζω οτι πάντα την αγαπουσα ακομα και αν δεν την ειχα ζησει πολυ!(Θα γράψω σε αλλη αναρτηση γι'αυτο)

    Οσο για τα υδραυλικα αυτο κανω και εχω απηυδησει!Ολη την ωρα με τη λεκανηη τα νευρα μου!

    Ναι η αληθεια ειναι οτι περναω τέλεια!Οταν δεν προκυπτουν προβληματα με τα υδραυλικα! :ρ
    Καλη εξεταστικη και σ'εσενα!

    Φιλια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα μου κάτσει το ψωμότυρο!!:Ρ

    Τι να σου πω,εγ΄την έχω αφήσει τη λεκάνη εκεί και τα χω ψιλογραμμένα τα υδραυλικά!Τα καταφέρνω καλύτερα στα ηλεκτρικά!
    Αθήνα είναι αυτήηη,πως να μη περάσεις όμορφα!Πάντως αν υπάρχει ωραία παρέα παντού ωραία έιναι!!!:)

    Χαιρετώ!

    ΥΓ:Να πάω να φάω ψωμότυρο ή θα τα ακούσω πάλι;:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου επιτρεπω να φας το ψωμοτυρο σου μην μεινεις νηστικος σε περιοδο εξεταστικης και δεν λειτουργει το μυαλο! :ρ

      Διαγραφή
    2. Σήμερα είναι αργία!Από αύριο ξανά διάβασμα!Έχω βγάλει όλη την ύλη βλέπεις και θα την ξαναβγάλω αύριο και μεθαύριο!:Ρ

      Καλά νηστικός μένω όλο το χρόνο,οπότε δεν είναι μεγάλη διαφορά!:Ρ:Ρ

      Το μυαλό μου είναι παντός καιρού!:Ρ

      Τσάκο ένα τραγούδι!

      http://www.youtube.com/watch?v=Trzb1eQEQI8

      Διαγραφή
  5. Ω Τρυπες! <3
    Τι καλουλης!!!Τένκιουυ!
    Αν και μου εκοψες στη μεση αυτο!

    https://www.youtube.com/watch?v=AqL_jTp-_rs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δε λέω καλός και ο Πασχαλίδης,αλλά Τρύπες,δεν έχει κάτι άλλο!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεμ λιγα τα λογια για τον Πασχαλιδη, ειναι ερωτας!
      Ενταξει και οι τρυπες!

      Διαγραφή
  7. Εγώ πάλι στο θέμα της Αθήνας είμαι κάτι ενδιάμεσο...δεν την αγαπώ,αλλά δεν τη μισώ κι όλας...έχει και τα καλά της,αλλά δεν μπορώ να μείνω πάνω από εβδομάδα με πνίγει!!!
    Μάκια πολλά κοριτσάρα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια;Εισαι της ισορροπιας εσυ...
      Μηπως εισαι Ζυγος; χαχα
      Φιλια Ομορφη! :)

      Διαγραφή

Αλήθειες