Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

7 σελιδες απο το βιβλίο μου~

Η μητέρα μου πάντα έλεγε και εξακολουθεί να λέει δηλαδή οτι είμαι ανοιχτό βιβλίο σαν χαρακτήρας!Ε και εδώ γελάμε!Δεν νομίζω οτι είμαι και το πιο εύκολο άτομο για να κατανοήσει και να ψυχολογήσει κανείς!Να φανταστείς  στο ζώδιο είμαι καρκίνος, αλλά κανείς δεν το πιστεύει οταν το λέω.Αρκετοι με νομίζουν για υδροχόο μαλλον  επειδη μια δόση τρέλας την κουβαλάω !Όπως λοιπόν μου ζητήθηκε απο την Μέλι Κανέλλα,και  επειδή το ΕΠΙΘΥΜΩ,σ'αυτη την ανάρτηση θα αναφέρω 7 στοιχεία του χαρακτήρα μου.Έτσι για να γνωριστούμε καλύτερα!
    1) Ο τρελός και ο πονεμένος βρήκε τη χαρά του.
Γενικά είμαι ακουστικός τύπος.Να φανταστεις την ιστορια γ΄ λυκείου την διαβαζα φωναχτά για να τη μάθω.Τη ψυχή μου έβγαλε η άτιμη!Πέρα απο τη μουσική είμαι ομως και καλός ακροατής οσο αναφορά τις ζωές των άλλων.Καθομαι,ακούω το πρόβλημα και προσπαθώ να δώσω λύση.Συνήθως δίνω καλές συμβουλές.Εκ των υστέρων τουλάχιστον με έχουν ευχαριστήσει.Το ακόμη καλύτερο;Δεν τις δίνω μονο όταν είμαι ξύπνια αλλά και στον ύπνο μου!Ναί, με έχουν πάρει τηλέφωνο 3 η ώρα τη νύχτα και έχω γίνει εξομολογητρα,παρηγορητρα και ψυχολογος μαζί!Η αλήθεια είναι πως δεν το κάνω αγγαρεία μ'αρέσει να βοηθάω τους αλλους και χαίρομαι όταν είναι χαρούμενοι!Άμα λοίπον  θες συμπαρασταση επειδή χωρισες (ω μη γεννητω) εκεί θα είμαι να σου κρατάω το πακέτο με τα χαρτομάντιλα και αν θές να βγείς πρώτο ραντεβού μπορώ πλεον να γινω η στυλιστρια,κομμωτρια και μανικιουριστα σου!
2)Τα δικά μου ,δικά μου και τα δικά σου ,δικά μου!
Γενικά  δεν με ενδιαφέρει η πλεονεξία ρε παιδακι μου ,ουτε να έχω πολλά πράγματα ουτε τίποτα.Εκεί που μου βγαίνει η κτητικότητα είναι στους ανθρώπους.Μην με κοιτάς  έτσι δεν είμαι κανενας Καίσαρας εγώ να αγοράζω  δούλους.Εννοω κτητικοτητα του τύπου:η κολλητή μου,ειναι μονο ΜΟΥ!Ο φίλος μου , ειναι μονο ΜΟΥ!Τωρα που το σκέφτομαι δεν είναι κακοπροαίρετη κτητικοτητα αλλά ειναι υπερβολική αγάπη που παίρνει αυτή τη μορφή!Βέβαια,προσπαθω να μετριάσω αυτή την τάση γιατι οπως προανεφερα σε αλλη ανάρτηση έχω χάσει σημαντικούς ανθρώπους για μένα λογω αυτης! Μάλλον θα φταίει το οτι είμαι μοναχοπαίδι!
3)Χαμογελα και ας φάς τα μούτρα σου!
Δεν αντέχω τους απαισιόδοξους και μοιρολάτρες ανθρώπους!Οι αισιοδοξοι είναι σε καλό δρόμο,ενω λατρεύω τους υπεραισιοδοξους!Άμα σκέφτεσαι θετικά,αμα πιστεύεις οτι έχεις τύχη,αμα πιστεύεις οτι θα βρείς δουλεια ,θα τα καταφέρεις να είσαι σιγουρος! Εντάξει μερικές φορές εχω λουλάνει κόσμο με αυτή την υπεραισιοδοξία  αλλά αυτή ειναι σύμμαχος σε όλες τις περιστάσεις!Πριν 2 χρόνια σε καποιο εξεταστικό κέντρο περίμενοντας να μπουμε στις αίθουσες για να δώσουμε Proficiency;
Καθηγήτρια:Εχετε αγχος;
Εγώ:Σιγα κυρία τι αγχος να έχουμε!
Καθηγητρια:Να προσέχετε και να τα ξαναελέγξετε!
(Μπαίνοντας στις αιθουσες ...)
Εγώ:Κυρία το έχουμε πάρει το  Proficiency  και θα γράψουμε για την πλάκα μας! Ε βγήκα αληθινή ! Το πηραμε και αυτο!
4)Κάποτε κοκκίνιζες και τώρα δεν μαζεύεσαι!
Είμαι της άποψης οτι ολοι  οι ανθρωποι πρέπει να κάνουμε πρόοδο σαν χαρακτήρες!Κάποτε ανήκα στην κατηγορία των ντροπαλών ανθρώπων.Τωρα νομιζω πως δεν θα μπορουσα να είμαι πιο κοινωνικη!Η πρόοδος βεβαια δεν έρχεται  απο τη μια μερα στην αλλη.Συνηθώς για να γίνει καποιος εσωστρεφης εξωστρεφης και τουμπαλιν πρεπει να εχει προηγηθει ενα μεγαλο σοκ,μια αξεχαστη εμπειρια , κατι τελοσπαντων.Δεν ξυπνας ένα ωραίο πρωι και αρχίζεις να μιλάς ασταματητα!Βέβαια μέσα στην κοινωνικοτητα δεν συνεπάγεται να λές  ολα τα ψυχολογικα σου,τα προβληματα σου,αυτα που σου συμβαίνουν.Άλλωστε οι μέγαλοι ανθρωποι συζητούν για ιδέες,οχι για τον  εαυτο τους!
5)Σωστό ή λάθος απλά καν'το με πάθος!
Μου αρέσει να είμαι πολυπράγμων.Και με οτι καταπιανομαι παθιαζομαι.Έχω όρεξη και κέφι  και δίνω ολο μου τον εαυτό οταν κάτι μου αρέσει.Για παράδειγμα η σχέση μου με τη γαλλική γλωσσα.Ποτε δεν ήταν χρησιμοθηρική,ποτέ δεν σκέφτηκα μαθαίνω γαλλικά για να βρώ μια καλυτερη δουλειά.Πάντα προσπαθουσα να παίρνω το μεγιστο απο αυτά,ειτε είχε να κανει με λογοτεχνια και γραμματική  είτε επρόκειτο για παρλαρισμα στα γαλλικα!Το ιδιο συνεβη και με το θέατρο και με το πιάνο και τη ζωγραφική!Κάθε φορά που πήγαινα στο μάθημα παθιαζόμουν και μυομουν ολο και περισσοτερο!Όλα αυτά γίνονταν σιγα σιγα το τσιγαρο μου,το αλκοολ μου ,το ναρκωτικό μου.
6)Αξίζει, φίλε μου, να υπάρχεις για ένα όνειρο, κι ας είναι η φωτιά του να σε κάψει.
Αν με ρωτούσες ποιον αγαπώ περισότερο αναμεσα στον Πλάτωνα και τον Αριστοτελη θα σου έλεγα τον Πλάτωνα.Και  πιστεψέ με η απάντηση μου δεν θα επηρρεαζοταν απο τους δυσκολους συλλογισμους του Αρίστου.Ο Πλάτωνας ήταν ιδεαλιστής φίλε μου και τον παραδέχομαι.Δεν λεω καλος ο ρεαλισμός, να βλέπουμε τι γινεται γύρω μας αλλα αμα  ζουμε χωρίς να στοχευουμε και να σκεφτόμαστε το ιδανικό πάει το χάσαμε το όνειρο.. εεεμ  το παιχνίδι ηθελα να πώ!Πιστεύω ακράδαντα στην  εξελιξη και την  προοδο του ανθρωπου  ο ιδεαλισμός ειναι η κινητηρια δυναμη!Και ναι είμαι και τρομερά ονειροπόλα!Μερικες φορες πιανω τον εαυτο μου να σκεφτεται επι ωρες χωρις να έχω καταλαβει ποτε πέρασε ο χρόνος!
7)Θα κάνω οτι θέλω και εσύ να μη μιλάς!
Λόγω της δουλειάς του πατέρα μου έρχομαι σε επαφή με πάρα πολύ κόσμο.Αυτό είναι και καλό και κακό.Ενταξει,ειμαι πολυλογου και μ'αρεσει να μιλαω μαζι με τους αλλους αρκεί να μην ανακατευονται στο τι κάνω !Καλοκαιρι 2012: Όλοι έχουν άποψη για τις σχολές που θα δηλώσω.Ακόμα και οι πέτρες μιας και μένω σε παραθαλασσιο μέρος.
-Φιλόλογος να γίνει το παιδί να διοριστει πουθενά και καθηγητριουλα και το μισο χρόνο να κάθεται.
Μ'αρέσουν πολυ τα φιλολογικα μαθήματα αλλά δεν είχα σκεφτει ποτέ τον εαυτο μου καθηγητρια!
-Δικηγόρος να γίνεις,να ανοίξεις το γραφειακι σου  , θα βγάζεις καλά λεφτά!


-Aπο μέσα μου(Α στα διάλα)!Ε  δεν μου πολυαρεσει η δουλειά του δικηγορου!
Όπως καταλάβατε το 7ο στοιχειο του χαρακτηρα μου λοιπον  ειναι η ξεροκεφαλιά μου!Θα κάνω ο,τι θέλω, οπως το θέλω και οι άλλοι δεν έχουν λόγο.Εντάξει τους επιτρέπω να πουν τη γνώμη τους αλλα στον ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΝΩ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΕΓΩ!

Και τώρα με τη σειρά μου και με την εξουσία που μου δίνει αυτό το μπλόγκ, επιθυμώντας να γνωρίσω καλύτερα κάποιους ακόμα μπλογκερς μιας και ειμαι καινουρια, θα ζητησω απο καποιους φιλους να κανουν αντιστοιχες αναρτησεις γραφοντας τις 7 αποχρώσεις του χαρακτηρα τους!

http://breakfastatkristys.blogspot.gr/
 http://coulakaicoula.blogspot.gr/
http://parembassi.blogspot.gr/
http://ameriklanos.blogspot.gr/
http://oladepalabras.blogspot.gr/

Υ.Γ:Ματινακιιι θα ήθελα να κάνεις και εσυ μια σχετική αναρτηση αλλα είδα οτι υπαρχει ηδη!:)

 
  Έτσι για να γνωριστουμε καλυτερα!
   Σας στέλνω τα πιο γλυκά φιλιά μου!



-

18 σχόλια:

  1. 1)ώστε έτσι έ;;Βρήκα σε ποιον θα κάνω φάρσες τα ξημερώματα!:Ρ:Ρ:Ρ

    2)Καλά χαλάρωσε βρε παιδί μου!Μη τους φας τους άλλους κιόλας ή αν τους φας βάλε και λίγο αλατοπίπερο!

    3)Εδώ θα διαφωνήσω κάθετα!Η υπεραισιοδοξια είναι κακή όσο και η απαισιοδοξια.Πραγματισμός!Αν δεν έχεις διαβάσει τίποτα και δεν έχεις ανοιξει βιβλίο και δεν έχεις πατήσει σε μαθημα δε θα περάσεις το μάθημα ας πουμε!Άλλο η αισιοδοξια που προκύπτει από τη προσωπική εργασια και τη τριβή με κάτι και άλλο η αεριτζίδικη αισιοδοξια που την κατέχουν άριστα και οι πολιτικοί!

    5)Ω ναι συμφωνωωω!!

    6)Καλά μη το παρακάνουμε κιόλας!Ο Συνδυασμός του Αρίστου με τον Πλάτωνα είναι ο καλύτερος!Βέβαια ο Νίτσε θα σε κυνηγούσε αλλά τι σε νοιάζει!:Ρ

    7)Λάθος και πάλι λάθος!Θα κάνεις ότι θέλει ο άντρας σου που είναι ο στύλος του σπιτιού σου,οπότε εσύ μόκο!:Ρ:Ρ

    ΥΓ:Για τη πρόσκληση θα αυτοσυσκεφθώ και θα σου πω!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1)Τωρα αυτομαρτυρήθηκες,θα ξέρω ποιον θα κυνηγαω αμα χτυπησει το τηλεφωνο τα ξημερωματα!

      2)Θα βάλω μουστάρδα!:ρ

      3)Η υπεραισιοδοξια ειναι καλή αρκει πράγματι να βασιζεται σε δουλεια και ενασχόληση με το καθε τι.Λές να το σκεφτώ για πολιτική καριερα;;χαχα :ρ

      5)Καλά κάνεις!

      6)Ο Νιτσε καλά να'ναι εκει που βρισκεται!Πλατωνας και ξερό ψωμί!

      7)Θα κάνω οτι θέλω εγώ και ο άντρας μου αν παντρευτωω πολυ πολυυυ αργοτερα θα κανει επισης ο,τι θέλω εγω!

      Διαγραφή
    2. 1)Δεν έχω πρόβλημα γιατί για να με κυνηγήσεις πρέπει να διανύσεις μια τεράστια απόσταση ικανή για να μπορώ να ετοιμαστώ:Ρ

      2)Χμμμ!Να με καλέσεις για φαί!:Ρ

      3)Μη μου κλέβεις το επάγγελμα!Που μπορώ να λέω ένα κάρο μαλακίες και να πληρώνομαι;:Ρ

      5)κακά κάνω!:Ρ

      6)Λίγα τα λόγια σου για το Νίτσε!:Ρ

      7)Ότι θέλει ο άντρας σου θα κάνεις!Ακους εκεί!Σήκωσαν κεφάλι και οι γυναίκες!:Ρ

      Διαγραφή
  2. 1)Θα σου στειλω ανθρακα τοτε!

    2)Δεν μαγειρευω,παρα μονο μακαρονια! :ρ

    3)Καλά καλά!

    5)Κάλά κάνεις!

    6)Δεν ειπα τιποτα!

    7)Αυτο που προανεφερα!

    Υ.Γ:Αγένεια να αγνοεις πρόσκληση! :ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1)Έχω ανοσία!

      2)Ανοικοκύρευτη ακαμάτρα!!Δε τη βγάζεις μόνο με μακαρόνια!Ξέρω τι σου λεωωωω!!!

      3)καλάμια κια πανέρια!:Ρ

      6)Αυτό έλειπε!

      7)Αυτό που σου λέω!

      ΥΓ:Εξαρτάται τη πρόσκληση πάντα και το πρόσωπο!:Ρ

      Διαγραφή
  3. αγαπητή love addict δίνοντάς μας την ευκαιρία να σε γνωρίσουμε καλύτερα ...αποδεικνύεις..τουλάχιστον σε εμένα ότι κάθε φορά που η ζωή σου κλείνει το μάτι εσύ ανταποδίδεις με θέρμη έχοντας σύμμαχο ....το χαμόγελο...η αισιοδοξία είναι μια πολύ περίεργη λέξη....ούτε ο Μπαμπινιώτης δεν θα ξέρει καλά καλά να σου απαντήσει....επίσης λένε ότι ο απαισιόδοξος είναι ένας καλά ενημερωμένος αισιόδοξος...δεν ξέρω αν και κατά πόσο ισχύει αυτό .....το σίγουρο είναι ότι εκεί που νομίζεις ότι όλα έχουν χαθεί...παίρνεις μια βαθιά αναπνοή και λές...ε εντάξει τώρα θα περάσει και αυτό , καλά να είμαστε (προφέρεται χαμογελαστά) και αποκτάς το έναυσμα, αυτόν τον από μηχανής θεό τελοσπάντων που χρειάζεσαι για να προχωρήσεις...!! Όσον αφορά τώρα στον επαγγελματικό σου προσανατολισμό που όπως είδα σε απασχόλησε σε παλαιότερη ανάρτηση πιστεύω ότι στο δρόμο της δημοσιογραφίας για τον οποίο αν κατάλαβα καλά ενδιαφέρεσαι, υπάρχει μια στάση με το όνομά σου....ΠΕΣ ΣΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΟΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙΣ ΚΑΙ.. ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.......Σε χαιρετώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις πιστεύω πως πάντα πρέπει να βλέπουμε θετικά τα πράγματα ακόμα και οταν έρχονται φουρτουνες!Και αν ακομα κατι δεν παει οπως το θέλουμε δεν πρέπει να το βαζουμε κάτω!Η λέξη αισιοδοξία πιστεύω και εγώ πως δεν ορίζεται.Για καποιον μπορει να ειναι απλα ενα χαμογελο,για καποιον αλλο ενας ανθρωπος ενω για εναν τριτο μια εμπειρια!
      Η αναφορά σου στην δημοσιογραφια με συγκινει πραγματικα!Με καθε τροπο με καθε μεσο , με καθε ευκαιρια να εισαι σιγουρος/η οτι θα κυνηγησω το ονειρο μου.Γιατι η αληθεια ειναι πως οταν κατι το θελεις πολυ το καταφερνεις!
      Φιλια πολλα! :)

      Διαγραφή
  4. Είχα διαβάσει την ανάρτηση απο εχθές αλλα όλο κατι συνέβαινε και δεν προλάβαινα να σχολιάσω!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που αποδέχτηκες και θέλησες να μοιραστείς κάποια στοιχεία σου για να σε γνωρίσουμε καλύτερα! Σε ορισμένα απο όσα είπες ταιριάζουμε. Δεν είμαι τοσο αισιόδοξη, αλλα πιστεύω αυτό εχει να κανει με τις καταστάσεις που βιώνω και σύντομα θα αλλάξει πάλι. Διότι δεν ήμουν πάντα έτσι! Σε φιλώ γλυκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που ταιριαζουμε σε κάποια πράγματα!
      Και πέρα απο το οτι μοιραστηκα καποια στοιχεια μου μαζι σας,η προσκληση σου με εβαλε να σκεφτω ΄΄who am I?΄΄
      Φιλακια πολλά! :)

      Διαγραφή
  5. σωστά τα λόγια σου!
    σαν ονειροπόλα κι εγώ..
    ναι με το πραγματικό ζούμε..αλλά εμείς θέλουμε να υπάρχουμε..
    ελπίζω να μην ενοχλούνται κάποιοι γειωμένοι ρεαλιστές
    !!
    πανέμορφη ανάρτηση!
    θα ήθελα να σε γνώριζα..
    μόνο ανοιχτό βιβλίο δεν φαίνεσαιιιι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ!
      Έχεις πράγματι δικιο!
      Οι ρεαλιστές ας ενοχλούνται σκασιλα μας! :ρ
      Αν θέλεις άσε μου το email σου και θα σου στειλω!
      Και εγώ το πιστεύω! :)
      Φιλιά!

      Υ.Γ:Αφού απάντησες και επειδη μ'αρεσει ο τροπος που γραφεις,εχω παρακολουθησει το μπλογκ σου, θα ηθελα να κάνεις και εσυ μια λιστα με τα 7 στοιχεια του χααρακτηρα σου! :)

      Διαγραφή
    2. στείλε μου όποτε θες!!
      τα δικά μου εφτά θα στα στείλω από το εμαιλ! threewishec@gmail.com
      είμαι λίγο ταπεινόφρων..και πλην αυτού σαν κακοποιό στοιχείο πρέπει να κρατάω κρυμμένα στοιχεία!
      να έχεις ένα πανέμορφο πρωινό!!

      Διαγραφή
  6. Εγώ δεν είχα διαβάσει την ανάρτησή σου γιατί δεν είμαι μέλος...και χάνω τα καλύτερα..θέλω να γίνω..ακόμα δεν έβγαλα άκρη..
    Πάντως τη διάβασα τώρα και την απόλαυσα..τυγχάνω και υπεραισιόδοξη (εντάξει καμιά φορά πέφτω και λίγο, αλλά για λίγο)..συνήθως είμαι στην καρακοσμάρα μου..
    Καλό Σαββατοκύριακο..φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρεσε!
      Μπράβο σου που εισαι αισιοδοξη ετσι πρέπει να ειμαστε ολοι μας!
      Επίσης καλο σαββατοκυριακο !
      Φιλακια! :)

      Διαγραφή
  7. Αυτό με την αισιοδοξία πολύ μου άρεσε,έτσι πρέπει:))
    Και φυσικά η τελευταία εικόνα!
    φιλιά και καλώς σε βρίσκω:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ααααααααααχ αυτό με την ξεροκεφαλιά το γνωρίζω πάαααααρα πολύ καλά! Μην σου πω και τα δικά μου δικά μου και τα δικά σου δικά σου και όχι μόνο σε σχέση με τους ανθρώπους αλλά και με κάποια συγκεκριμένα υλικά αγαθά, όπως τα κάτωθι:
    Βιβλία, δίσκους μουσικής, σελιδοδείκτες, μολύβια. Μοναχοπαίδι και κακομαθημένη ως εκ τούτου!
    Και τώρα στο δια ταύτα: Σε ευχαριστώ για την πρόσκληση, αλλά ήδη ως Αθηνά και ως ola de palabras έχουμε κάνει αυτό με τα 7 (προσωπικά το έχω κάνει δύο φορές), οπότε δεν θέλω να σε απογοητεύσω, αλλά δεν θα το ξανακάνω! Όμως θα σου αφήσω εδώ τα λινκ των σχετικών αναρτήσεων να τις δεις, έτσι για να γνωριζόμαστε καλύτερα!
    http://oladepalabras.blogspot.gr/2011/10/blog-post_08.html
    http://oladepalabras.blogspot.gr/2011/10/blog-post_12.html
    http://oladepalabras.blogspot.gr/2012/09/blog-post_22.html
    Και σε 11 ερωτήσεις:
    http://oladepalabras.blogspot.gr/2012/03/blog-post_06.html
    Και η συνέντευξη που μου πήρε η αξιαγάπητη βλογερ Coula για περισσότερες πληροφορίες:
    http://deka-plin-ena.blogspot.gr/search/label/%CE%91%CE%B8%CE%B7%CE%BD%CE%AC
    Νομίζω ότι σε κάλυψα! Χο χο χο χο!!!
    Καλημέρα και πάλι σόρυ που δεν θα απαντήσω στα 7 σου! Άσε που ο βλόγερ Ιωάννης δε γκρέητ με έχει προσκαλέσει να απαντήσω σε κάτι ερωτήσεις και ακόμα δεν το έχω καταφέρει!
    Ελπίζω να μην μου κάνεις μούτρα!
    Κίσιζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαι εσύ μοναχοπαίδι;; wow!
      Tώρα που το λες και το παρατηρώ μαλλον και εγώ το εχω αυτο με τα βιβλια,δισκους κλπ κλπ.

      Μην ανησυχείς δεν με απογοητεύεις ,αφου υπαρχουν ηδη τα 7 στοιχεια σου χαρα μου να τα διαβασω και να σε γνωρισω καλυτερα.

      Φιλάκιαααα! :*

      Διαγραφή

Αλήθειες