Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013

~Oι πονηριές της γιαγιάς.~

         
          Μια  ακόμα  μέρα  έμεινε  για  την επιστροφή  πίσω στη  ρουτίνα και την  γκρίζα καθημερινότητα της Αθήνας και  προσπαθώ να  δω  τους  δικούς μου ανθρώπους  όσο το δυνατόν περισσότερο!Έτσι  λοιπόν πήγα  στη  γιαγιά  μου  που την θεωρώ δυο  φορές μάνα μου(και  η μια  και  η άλλη τις λατρεύω)για  να  την  δω! Όσα  ακολούθησαν εεμ  δεν  ξέρω με  έκαναν και  γέλασα  λιγάκι  γι'αύτο  και λέω να  τα  μοιραστώ μαζί σας.                                                                                                  Αρχικά  αφού  έδιωξε  την  επονομαζόμενη  γάτα,τον  παππού μου  δηλαδή,τον  έστειλε  για  ύπνο για την ακρίβεια μου λέει  κάτσε να πιούμε καφεδάκι.Τον παππού τον λέμε  γάτα χαριν του  αργού  γατίσιου περπατήματος  και  του  κουτσομπολιού. Άλλωστε  η  περιέργεια ήτοι το κουτσομπολιό  σκότωσε την γάτα.!Τέλος πάντων  λέω  ας  κάτσω , μόλις είχα φάει  και  ήθελα μια  γουλιά καφέ  για να  ξυπνήσω.Φτιάχνω καφέ και για τις δυο μας,η  γιαγιά ανάβει ένα τσιγάρο  της κάνω πλάκα  οτι θα  της  κάνω  τρακα και με αγριοκοιταει.Μολις κάνω  κίνηση προς  το  πακέτο μου λέει  άγρια, χιουμοριστικά και  βροντερααα΄΄εεεπ  άστο κάτω  γρήγορα!΄΄Λέω σιγαα  ρε  γιαγιά δεν  έγινε κάτι! Συζητάμε  γενικά,για τις  γιορτές,για την οικογένεια, σκεφτόμαστε μήπως βρούμε  καμιά  καλή  κοπέλα  για τον ακόμα εργένη θείο,με  ρωτάει πως παει το πανεπιστήμιο,αν εκανα παρεες,αν μ'αρεσει και αλλα πολλά!Αφού έχω τελειώσει τον καφέ μου σηκώνομαι να φέρω νερό.
         Αυτό ήταν  ώσπου να φέρω νερό η γιαγιά είχε  κάνει  τα  μαγικά της  είχε ανακατέψει  τα κατακάθια  και είχε  γυρίσει  το φλιτζάνι...΄΄Για να δούμε  τι μαντάτα μας φέρνεις;;΄΄  τι μαντάτα  να σου φέρω ρε  γιαγιά;; λες  και έκανα  τιποτα  τρομερό!15  μέρες το  τρίπτυχο ήταν Ύπνος-Ίντερνετ-Ξενύχτι και πάλι απ'την αρχή!Η  μεγάλη μαγίστρα  έχει  λάβει  θέση μάχης ,έχει  βάλει  τα μεγάλα  γυαλιά   της  για να  βλέπει καλύτερα και  ξεκινάει!

-Πωπω  τι  βλέπω!(Παραλληλα   γουρλώνει  τα  μάτια περίεργα  σαν να  βλέπει  εκεί μεσα  τιποτα γαλάζιους δράκους   ή  τίποτα  τεράστιες  νυχτερίδες που χορεύουν τάνγκο!)
-Τι  βλέπεις  ρε  γιαγια;
-Ενα  ψιλο,μελαχρινο   παληκαρι   βλέπω! Ποιος ειναι;;
-Εμένα  ρωτάς;;  Ονομα  βλέπεις;;
-Οχι, δεν βλέπω όνομα αλλά σε θέλει!
-Που είναι που με  θέλει και  εγώ δεν  τον  βλέπω;;
-Τελος πάντων!Να  και  στα  επαγγελματικά  απανωτές  επιτυχίες βλέπω!
-Εεε  άμα  είναι  έτσι να πάω  να βρω καμιά  καλή  δουλειά!
-Και λεφτά θα πάρεις!Πάρε  κανένα  λαχείο!
-Μπα,απο τον πατέρα μου θα είναι τα λεφτά!
-Πάντως  τον σκέφτεσαι πολυ!
-Ποιον ρε γιαγια;
-Αυτον:
-Δεν υπάρχει κάποιος!Οι μονοι  άντρες που σκέφτομαι είναι οι καθηγητές στο  πανεπιστήμιο επειδή ξερω οτι  δεν  θα περάσω κανένα μάθημά!
-Ναιι  καλά!

Λοιπόν γιαγιά πάω  σπίτι  γιατί πέρασε  η  ώρα!

Εεε και  έτσι  έληξε  η συζήτηση! Κάτι τέτοια που  κάνουν  για να  σε  ψαρέψουν πάντως  μου τη  δίνουν  λίγο  αλλά έχουν και  φάση!Δεν ξέρω αν έχω μόνο εγώ τρελή  γιαγιά παντως  είναι κορυφή!Χαχχααχαχα  ακομη  γελαωω!Τον σκεφτεσαι λεει!

 Αυτά ,καληνυστουδια!χαχα 

11 σχόλια:

  1. Αααα έχουμε κοινά στοιχεία...κιεγώ λατρεύω τη γιαγιά και πριν μέρες της αφιέρωσα κι εγώ ανάρτηση...Η δικιά μου βέβαια μπορεί να μη λέει το φλυτζάνι,αλλά στα μαργαριτάρια δεν παίζεται,χαχαχαχα...Φιλάκια κορίτσαρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xαχα οι γιαγιάδες ομρφαίνουν τη ζωή μας και μας χαριζουν ωραιες στιγμες!Φιλακια πολλα! :)

      Διαγραφή
  2. Δεν υπάρχει τίποτα πιο λατρεμένο στην ζωή μου απο τους παπούδες και τις γιαγιάδες που υπάρχουν ακόμα και υπήρξαν. Ήμουν και απο τις τυχερές που έζησα μέχρι αρκετά μεγάλη ηλικία δύο προπαππούδες και μία προγιαγιά. Οι συνευρέσεις μαζί τους και οι συζητήσεις που κάνουμε κατα καιρούς είναι όλα τα λεφτά. Ειδικά με την γιαγιά μου, την οποία και θεωρώ πολύ ατσίδα, έχω πάρει τις καλύτερες συμβουλές απο εκείνη. Συμβουλές που δεν έδωσε ποτέ ούτε η κόρη της, η μητέρα μου δηλαδή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eγώ δεν γνώρισα προπαππούδες και προγιαγιάδες ωστοσο αυτό που αναφέρεις για τις συμβουλές των γιαγιαδων ισχυει!Οι συμβουλές τους ειναι οι καλυτερες και οι ατακες τους γενικα θα μείνουν στην ιστορια!Φιλακια Μέλι Κανέλα!

      Διαγραφή
  3. Κάτσε εκεί που βρίσκεσαι!Ο καθένας εκεί που είναι οι δικοί του!!Αααχ ξέρω τι σου λέω το ξενιτεμένο φοιτητάκι που έπεσε σε καρμίρηδεεες!!!!αααχ και βαααχ σου λέω!:Ρ:Ρ

    Όσο για τα λοιπά,άντε βρε με ένα καλό γαμπρό,να χαρεί και η γιαγιά σου!:Ρ:Ρ:Ρ

    Χαιρετώ!!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να μπορούσα να κάτσω Ρας αλλά ανωτέρα βία βλέπεις το πανεπιστήμιο!Είναι τέλεια στην εξοχή στη φύση!

      Όσο για τον γαμπρό το παραβλέπω δεν είμαι και σε ηλικία γάμου!φτου φτου φτου φτου :p :p

      Kαποιον που να κουβαλαει την ιδια τρέλα με εμένα να ακουει ροκ και να θέλει να κάνει καμπινγκ στα κουφονήσια τον δέχομαι παντως!:p :p

      Φιλια! :)

      Διαγραφή
    2. Ροκ,τρέλα και διακοπές κάμπιγκ;;Καλά δεν έχω κάνει καμπιγκ,αλλά και πάλι είμαι μέσα εγώ!Χαχαχαχα!

      Δεν ξέρω τι είναι η φύση,ξέρω ότι στην επαρχία που έχω πέσει εγώ είναι όλοι τους μουρλοί για δέσιμο!:Ρ

      Όλες είστε σε ηλικία γάμου μωρεε!!:Ρ

      Διαγραφή
    3. Kαι δεν χαίρεσαι που είναι ολοι μουρλοί για δέσιμο;; :p

      Διαγραφή
    4. ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΨΥΧΙΑΤΡΕΙΟ ΑΠΟ ΤΩΡΑΑΑ!:ρ

      Διαγραφή
  4. Περιμένω να μου πει τον καφε η γιαγια σου να γελασουμε λιγακι :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αλήθειες